اخبار داغ

فرماندار گناباد:

تعداد افراد بیسواد مطلق در گناباد کاهش یافته است

تعداد افراد بیسواد مطلق در گناباد کاهش یافته است
فرماندار گناباد با اشاره به این نکته که تعداد افراد بیسواد مطلق در گناباد کاهش یافته است، گفت: با توجه به قدمت یکصد ساله آموزش و پرورش، وجود بیسوادان مطلق زیبنده این شهرستان نیست و باید از همه ظرفیت‌ها برای ریشه کنی این معضل بهره برداری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد علی نبی پور صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناباد با اشاره به فعالیت 14 کلاس سواد آموزی در شهر گناباد، گفت: ریشه کنی معضل بی سوادی نیازمند اقدامات تشویقی همراه با فعالیت های سلبی برای نیل افراد به سواد آموزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

فرماندار گناباد افزود: با توجه به قدمت یکصد ساله آموزش و پرورش وجود بیسوادان مطلق زیبنده این شهرستان نیست و باید از همه ظرفیتها برای ریشه کنی این معضل بهره برداری کرد.

,


وی با اشاره به چگونگی اداره مهدکودک ‌ها و پیش‌دبستانی اظهار کرد: مجوز مهد کودک‌ها را بهزیستی و پیش ‌دبستانی‌ها را آموزش و پرورش صادر می‌کند، بنابراین باید از تداخل برنامه‌ها جلوگیری شود.

,
,


نبی پور افزود: اداره پیش‌دبستانی‌ها باید به آموزش و پرورش واگذار شود و در سطح ملی تکلیف اداره مهدها و پیش‌دبستانی به شکل قانونی مشخص شود.

,
,


فرماندار گناباد ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی گفت: باید با جلوگیری از تداخل برنامه ها بر غنی سازی فعالیتها و افزایش جلسات گفتمان دینی برای کودکان تلاش کرد.

,
,


وی افزود: با توجه به اینکه آموزش های دوران کودکی نقش مهمی در پایه گذاری فکری افراد دارد هر اندازه این آموزشها هدفمندتر و مبتنی بر مسائل فرهنگی دینی باشد، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.

,
,

 

,

نبی پور خاطرنشان کرد: تعداد افراد بیسواد مطلق در این شهرستان از یکصد نفر در سال گذشته هم اکنون به 51 نفر کاهش یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه