اخبار داغ

تحت فشار قرار دادن نمایشگاه های خودرو نقده قبل از اتمام مجتمع خودرویی

تحت فشار قرار دادن نمایشگاه های خودرو نقده قبل از اتمام مجتمع خودرویی
اخیرا اتاق اصناف نقده با همکاری اماکن، تعدادی از نمایشگاه های خودرو در بلوار بسیج را پلمپ کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سولدوزخبر، در دو روز گذشته برخی نمایشگاه های خودرو در سطح شهر نقده پلمپ شدند. این اقدام که پیش از این و در سال های گذشته به درخواست شورای ترافیک شهرستان هم تکرار شده بود و هدف از آن تمرکز زدایی صنوف نمایشگاه های خودرو از خیابان های پر تردد شهر به ویژه بلوار بسیج بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوزخبر,

ایوبی، رئیس اتاق اصناف نقده در این باره به خبرنگار سولدوز خبر گفته: واحدهای بدون پروانه طبق قانون در هر صنفی پلمپ می شوند و به آنها ۱۵ روز فرصت داده می شود تا مراحل صدور پروانه کسب را طی کنند و این قانون در تمام اتحادیه های ۱۰ گانه حاکم است.

,

از آنجایی که نقده یکی از مهمترین مراکز خرید و فروش خودرو در جنوب استان آذربایجان غربی است، کار ساخت مجتمع خودرویی با همکاری شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیران نمایشگاه های خودرو از سال ۹۳ آغاز شد که به گفته رئیس اتاق اصناف نقده تاکنون ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شاید تا مرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

,

ایوبی با اشاره به تکمیل نشدن مجتمع خودرویی نقده معتقد است تا زمانی که کار متجمع خودرویی به اتمام نرسیده نباید از ابزار پلمپ برای تحت فشار گذاشتن مدیران نمایشگاه های خودرو استفاده کرد.

,

در صورتی که مجتمع خودرویی نقده با موفقت به پایان برسد شهرستان نقده به بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو در جنوب آذربایجان غربی تبدیل می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه