اخبار داغ

گفت و گوی خواندنی با همسر شهید مدافع حرم لرستانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛

مدافعان حرم به عشق بانوی کربلا جان خود را فدا کردند/ الگوی ما صبر حضرت زینب (س) است

مدافعان حرم به عشق بانوی کربلا جان خود را فدا کردند/ الگوی ما صبر حضرت زینب (س) است
همسر شهید مدافع حرم بروجردی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) گفت: سالروز ولادت حضرت زینب(س) حال و هوای دیگری داریم و عشق به حضرت زینب(س) سبب شد تا همسرم جان خود را تقدیم کند و امروز افتخار می کنم که همسر مدافع حرم هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد نام مدافعان حرم که برده می شود، یاد حضرت زینب(س) در دلها پَر می کشد، همان بانویی بزرگ و صبور که صبر و مقاومت را به راستی معنا کرد، همان بانویی که در اوج سختی ها، درس صبر را به خوبی به همه عالم آموخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, نام مدافعان حرم که برده می شود، یاد حضرت زینب(س) در دلها پَر می کشد، همان بانویی بزرگ و صبور که صبر و مقاومت را به راستی معنا کرد، همان بانویی که در اوج سختی ها، درس صبر را به خوبی به همه عالم آموخت.,

 

,

مدافعان حرم، همان مردانی که در بیرون از مرزها برای دفاع از ارزشها، اسلام، قرآن و حریم اهل بیت(ع) دل از دنیا کندند و در مقابل دشمنان ایستادند اما اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.

,

نتیجه تصویری برای مدافعان حرم

, نتیجه تصویری برای مدافعان حرم,

براستی زیباترین نامی که در دنیا می توان بر روی این انسان های شجاع نهاد، مدافعان حرم است که عشق به اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س) در سینه تک تک آنها نهاده شده و به عشق دفاع از حرم، جان خود را تقدیم کردند تا علاوه بر دفاع از حرمین امروز افتخاری برای کشور باشند.

,

 

,

گرچه وقتی پای درد دل خانواده های مدافعان حرم می نشینیم به خوبی جای خالی پدر و همسر را در نگاهشان می توان دید اما خانواده های مدافع حرم هم با تاسی از حضرت زینب(س) صبوری می کنند.

,

 

,

یکی از زیباترین ایام در تقویم کشور ما سالروز ولادت حضرت زینب(س) است که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده، روزی که یادآور پرستاری حضرت زینب(س) از مجروحان کربلا است و امروز خانواده های مدافع حرم در سالروز بانوی بزرگ صبر حال و هوای دیگری دارند.

,

 

,

از شهرستان بروجرد در فروردین 95 شهید "ماشاالله شمسه" در دفاع از حرمین در سوریه به شهادت رسید و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفتگویی با همسر شهید مدافع حرم انجام شده است.

,

شهید

, شهید,

"فاطمه شمسه" همسر شهید شمسه در گفت و گو با باتاب بروجرد گفت: همسرم ارادت خاصی به اهل بیت(ع) داشت و عشق به حضرت زینب(س) سبب شد تا راهی سوریه شود و در دفاع از حریم، جان خود را تقدیم کند که امروز افتخار ما شده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: همسرم قبل از اعزام به سوریه می گفت در روز عاشورا در کربلا نبودم که به یاری امام حسین(ع) بشتابم اما حالا فرصتی فراهم شده تا راهی سوریه شوم و در کنار سایر مدافعان حرم بتوانیم حرم حضرت زینب(س) را نجات دهیم و این گونه دین خود را ادا نمایم.

,

شهید

, شهید,

همسر شهید مدافع حرم افزود: هر بار که من و بچه ها دلتنگ می شویم متوسل به حضرت زینب(س) می شویم و صبر حضرت زینب (س) الگویی برای ما شده اما افتخار می کنم که همسرم در راه عشق به اهل بیت(ع) جان خود را فدا کرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: روز گذشته به امامزاده رفته بودم و بعد از زیارت گوشه ای از امامزاده نشستم و زیارت عاشورا خواندم، بعد که حال و هوای امامزاده را دیدم که برای ولادت حضرت زینب(س) چراغانی می کنند احساس غرور کردم، با خودم گفتم مدافعان حرم جان خود را در دفاع از حرمین تقدیم کردند و دشمن را که برنامه ریزی های زیادی برای آن منطقه کرده بود را شکست دادند و امروز افتخار می کنم که همسر مدافع حرم هستم.

,

 

,

به گفته وی مادران، پدران، همسران و فرزندان مدافع حرم همگی از صبر حضرت زینب(س) الگو گرفتند و عزیزانشان را در این راه تقدیم کردند تا نشان دهند راه شهادت همچنان ادامه دارد.

,

 

,

همسر شهید مدافع حرم به همسران جانباز هم اشاره ای کرد و گفت: همسران جانبازان هم مانند حضرت زینب(س) از همسران خود با دل و جان پرستاری می کنند و صبر و استقامت را از بانوی بزرگ و قهرمان کربلا آموخته اند.

,

 

,

آری حضرت زینب(س) همان بانویی که علاوه بر تحمل همه رنج ها و سختی ها و داغ هایی که در واقعه عاشورا دید اما زیبا و منطقی در کوفه سخن می گوید و همه را با سخنان خود بیدار می کند، زینبی که کتاب قطور صبوری را نوشت و امروز چه بسیار اند انسان هایی که این بانو را الگویی برای خود قرار داده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه