اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل:

پرستاران با زحمت شبانه‌روزی آرامش و آسایش را به بیمار هدیه می‌کنند

پرستاران با زحمت شبانه‌روزی آرامش و آسایش را به بیمار هدیه می‌کنند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: پرستاران با زحمت شبانه‌روزی آرامش و آسایش را به مردم هدیه می‌کنند، این افراد از خود می‌گذرند تا بیماران را درمان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، فرزاد جلالی صبح امروز در جشن روز پرستار اظهار کرد: افتخار دارم در یکی از ارزشمندترین جشن‌های این دانشگاه حضور دارم، به ویژه در سالروز ولادت زینب‌کبری(س) که فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی جامعه پرستاری که به حق یکی از حلقه‌های مهم و موثر در زنجیره سلامت و طرح بزرگ تحول نظام سلامت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین, بابل‌نوین,
               
وی افزود: پرستارانی که با زحمت شبانه‌روزی آرامش و آسایش را به مردم هدیه می‌کنند، این عزیزان که از خود می‌گذرند تا بیماران را درمان کنند، این پایداری و استقامت در برابر ناملایمات زبان ما را به تحسین و تشکر باز می‌کند.
                
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: جامعه پرستاری مجموعه‌ای پویا با هدف مقدس خدمت است، خدمتی که سرشار از محبت به انسان است، بی‌شک این روز فرصت ادای احترام به فرشتگان زمینی را برای ما فراهم آورد.
             
این مسئول تصریح کرد: رسول خدا(ص) فرمودند هرکس که شبانه‌روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می‌کند،کسی که برای برآوردن بیماری تلاش کند همانند روزی که از مادر به دنیا امد، گناهانش پاک می‌شود.
       
جلالی افزود: پرستاران باید قدر حرفه متعالی خود را بدانند، حرفه‌ای که در کنار طبابت، واسطه شفای الهی می‌شوند، خدمت پرستاران به بیماران کم از عبادت و لحظات راز و نیاز با خداوند نیست، بدانید بیمار بدحال روند درمانی خود را از حرکات و سکنات پرستاران دنبال می‌کند.
         
وی یادآور خاطرنشان کرد: چشمان، نگاه، حرکات سر و صورت پرستاران  همه توسط بیمار پایش می‌شود، بیمار از این حرکات می‌تواند پی به دقت، مسئولیت، وجدان‌ و دلسوزی پرستار پی ببرد، نگاه همراه با بی‌خیالی به بیمار و حرکتی همراه با بی‌دقتی شدیدا بر جسم و روح بیمار تاثیر‌ می‌گذارد.
        
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان گفت: با بیمار به مانند اعضای خانواده درجه یک خود رفتار کنید، از ته دل و عمق جان به او برسید که لحظه‌لحظه خدمات شما را خداوند در کنار بیمار نظاره می‌کند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه