اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب اعلام کرد؛

کمک ۱۱ میلیارد ریالی مردم میاندوآب به مناطق زلزله زده غرب کشور

کمک ۱۱ میلیارد ریالی مردم میاندوآب به مناطق زلزله زده غرب کشور
رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب گفت: مردم شهرستان میاندوآب در مجموع 11 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام مختلف خوراکی و پوشاک به مردم این مناطق اهدا کردند که در شش مرحله و در قالب 20 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، یعقوب اسماعیلیان در گزارش ۱۰ ماهه عملکرد این اداره امروز در شورای اداری  شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات و برنامه های انجام گرفته این جمعیت، اظهار کرد: جمعیت داوطلبان هلال احمر شهرستان میاندوآب در ۱۰ ماهه گذشته، ماموریت های خود را به نحو احسن انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب افزود: برگزاری و حضور در مانورهای زلزله و پدافند غیرعامل با همکاری  نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شرکت نفت، پوشش امدادی مراسمات در مناسبت های مختلف از جمله مواردی است که هلال احمر در صحنه حضور داشته است.

,

وی به ارائه خدمات درمانی رایگان در مناسبت های مختلف در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب اشاره کرد و گفت: اندازه گیری فشار و قندخون و آموزش همگانی در ماه محرم و رمضان نیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

,

اسماعیلیان به حضور اعضای جمعیت هلال احمر میاندوآب در آموزش های تخصصی مختلف در این شهرستان و سایر شهرها اشاره و تصریح کرد: آموزش های تخصص پیش بیمارستانی، سیلاب، واکنش سریع، نجات در ارتفاع و جاده و حوادث ترافیکی و آتش نشانی از جمله این آموزش ها بوده اند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب به انجام ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات جاده ای توسط اعضای این جمعیت اشاره و اظهار کرد: هم چنین در این مدت، ۳ مورد عملیات امداد و نجات و حوادث سیل و آبگرفتگی توسط اعضای داوطلب جمعیت انجام شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به ارسال کمک های مردمی از میاندوآب به مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: از  ساعات اولیه حادثه تیم های آوار برداری و امدادی از شهرستان میاندوآب به مناطق زلزله زده اعزام و به هموطنان زلزله زده خدمات لازم را ارائه دادند.

,

اسماعیلیان با تقدیر از نوعدوستی مردم میاندوآب در کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده، افزود: مردم شهرستان میاندوآب در مجموع ۱۱ میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام مختلف خوراکی و پوشاک به مردم این مناطق اهدا کردند که در شش مرحله و در قالب ۲۰ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب تصریح کرد: هم چنین ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی از طریق صندوق های هلال احمر جمع آوری شده بود که به حساب کشوری جمعیت هلال احمر واریز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه