اخبار داغ

در اقدامی عجیب صورت گرفت؛

صدور قبض آب میلیونی برای یک روستایی محروم/ آبدهی 3 هزار لیتری کنتور در اوج مصرف آب+تصویر

صدور قبض آب میلیونی برای یک روستایی محروم/ آبدهی 3 هزار لیتری کنتور در اوج مصرف آب+تصویر
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان سراوان گفت: کنتور های آب استعداد این را دارند که 2 هزار و 500 تا 3 هزار لیتر آبدهی داشته باشند و آبیاری درختان و زمین کشاورزی با آب خانگی زمینه ساز صدور فیش های نجومی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، یکی از ساکنین روستای هوشک در مراجعه که به پایگاه خبری شستون داشت، مدعی بود که ماموران امور آب و فاضلاب روستایی بدون قرائت کنتور برای وی قبض یک میلیون و 395 هزار تومانی صادر کرده اند و با پیگیری هایی که از اداره آب و فاضلاب روستایی داشته  است، گفته اند که این مقدار آب را مصرف کرده اید.

وی با بیان اینکه این مقدار آب را حتی در زمینه کشاورزی مصرف نکرده و مصرف بهینه داشته است، تصریح کرد: در هنگام پیگیری این مشکل کارکنان امور آب برخورد نامناسبی با وی داشته و او را هول داده اند.

این شهروند ادامه داد: ماموران آب بدون قرائت کنتورها به صورت علی الحساب قبض صادر می کنند و این در حالی است که کنتور آب برخی از افراد یک سال یکبار هم قرائت نمی شود.

وی با توجه به مشکلات اقتصادی که دارد از مسئولین خواست که در این خصوص تحقیق بیشتری کرده و مشکلات مردم را رفع کنند.

در ییگیری هایی که خبرنگار شستون از سعید جنگی زهی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سراوان داشت وی با بیان اینکه بعد از مراجعه شهروند سراوانی کنتور آب وی 6 دفعه قرائت شده و هیچ گونه مشکلی در خصوص صدور قبض آب وجود ندارد، گفت: همکاران ما در مراجعات خود آبیاری درختان را مشاهده کرده اند که این خود گواه بر مصرف زیاد آب است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه عیب و ایرادی در قرائت کنتور این شهروند وجود ندارد، یادآوری کرد: با آزمایشی که توسط ماموران آب و فاضلاب روستایی بر روی کنتور انجام شده هیچ نقصی نداشته است و به طور استاندارد کار می کند.

میدر امور آب و فاضلاب روستایی با بیان اینکه این شهروند درخواست کاهش قیمت قبض یک میلیون و 300 هزار تومانی آب را دارد و در این زمینه نمی توانیم همکاری داشته باشیم، توضیح داد: هیچ گونه بی احترامی بر روی این شهروند از سوی کارکنان ما نشده است و با کارمند خاطی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارکنان این اداره هیچ گونه بی احترامی به کسی نکرده اند، اذعان داشت: ما خود را از قشر روستایی می دانیم و اکرام ارباب رجوع در اولویت کاری ما قرار دارد.

جنگی زهی با بیان اینکه اگر افراد آبیاری زمین کشاورزی و درختان را داشته باشند مبلغ بالای یک میلیون تومان بدهی است، افزود: مشترکانی از روستای هوشک هستند که با مصرف آب زیاد، قبض 8 میلیون تومانی هم برای آنها صادر شده است.

 وی ادامه داد: کنتور های آب این استعداد را دارند که با توجه به شرایط، 2هزار و 500 تا 3 هزار لیتر در ساعت آبدهی داشته باشند و اگر شیر آب 24 ساعته پای درختان باز باشد قطع به یقین مبالغ قبض بالاتر از یک میلیون خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , به نقل از , شستون, شستون, ، یکی از ساکنین روستای هوشک در مراجعه که به پایگاه خبری , شستون, شستون, داشت،,
,
,
,
,
,
,
,
, در ییگیری هایی که خبرنگار شستون از سعید جنگی زهی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سراوان داشت وی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه