اخبار داغ

در دهه فجر امسال صورت می گیرد؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 126 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در اسدآباد/سرکرده اصلی اغتشاش در اسداباد دستگیر شد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 126 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در اسدآباد/سرکرده اصلی اغتشاش در اسداباد دستگیر شد
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در دهه فجر امسال 121 پروژه با 31 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و 5 پروژه با اختصاص 105 میلیارد تومان در شهرستان اسدآباد کلنگ‌زنی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ حسین افشاری صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد در آستانه سی‌ومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به اهم دستاوردهای این نظام در سطح کشور و شهرستان اشاره کرد و گفت: عظمت و بزرگی نظام و انقلاب در سلامت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی به کم‌نظیر بودن حضور 125 کشور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مقابل داعش و حضور جوانان ایرانی در این جبهه، برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی با حضور 20 میلیون نفر و مقابله اغتشاشات اخیر از مهم‌ترین اقدامات در این نظام است.

,

*پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مقابل داعش دستاورد مهم نظام بود

, *پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مقابل داعش دستاورد مهم نظام بود,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به مشارکت 78 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات ریاست جمهوری و حضور مدافعان  حرمی از شهرستان اسدآباد را یک افتخار بزرگ خواند و گفت: با توجه به‌قرار گرفتن این شهرستان در مسیر بزرگراه کربلا بیش از 2 میلیون نفر از این مسیر به کربلا عبور کردند و امنیت این مسیر یکی از دستاوردهای نظام است.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از استان‌ها و شهرها، گفت: اسدآباد هم از این اغتشاشات متأثر از این قضیه بود با این تفاوت که با همفکری اعضای شورای تأمین و اقدام خوب نیروی نظامی و انتظامی عوامل این تجمعات را کمتر از 8 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

,

* سرکرده اصلی اغتشاشات در اسدآباد دستگیر شد

, * سرکرده اصلی اغتشاشات در اسدآباد دستگیر شد,

افشاری از دستگیری سرکرده این اغتشاشات در اسدآباد در تهران خبر داد و گفت: یکی از عوامل اصلی که همدست 4 نفر دیگر از عوامل این اغتشاشات بود، در اقدامی در تهران شناسایی شد و او با سازماندهی 150 نفر نیرو با شعارهای سلطنت طلبانه به دنبال تخریب نظام و انقلاب بود.

,

وی با بیان اینکه 68 نفر در اغتشاش اسدآباد دستگیر شدند، گفت: کمتر از 15 نفر زندان هستند و مابقی بازداشت بودند.

,

*در طی ده‌ماهه امسال: 1237 نفر اشتغالزایی در اسدآباد

, *در طی ده‌ماهه امسال: 1237 نفر اشتغالزایی در اسدآباد,

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنان به اشتغال ایجادشده در اسدآباد اشاره کرد و گفت: 1237 نفر شغل جدید در سامانه رصد ثبت‌شده است و میزان 73 تعهد ایجادشده در این شهرستان محقق شده است.

,

وی با اشاره به اعلام خود اظهاری‌های مردم در سرشماری نفوس مسکن سال 95 ، گفت: بر اساس این خود اظهار 4732 نفر در شهرستان بیکار هستند که با اشتغال‌های انجام‌شده، حدود 2 هزار نفر دیگر در اسدآباد بیکار داریم و قطعاً" تا پایان سال 98 این تعداد به صفر خواهد رسید.

,

*براساس فرم خوداظهاری مردم؛ اسدآباد 4732 نفر از سال 95 بیکار داشته است

, *براساس فرم خوداظهاری مردم؛ اسدآباد 4732 نفر از سال 95 بیکار داشته است,

افشاری افزود: ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و بهداشت و درمان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را در ایجاد اشتغال افراد کسب کردند.

,

وی یادآور شد: تعداد 1237 نفر شغل ایجادشده با سرمایه‌گذاری 230 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 65 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و مابقی سهم آورده بخش خصوصی بوده است.*230 برنامه فرهنگی و جشن انقلاب در دهه فجر امسال در اسدآباد

, *230 برنامه فرهنگی و جشن انقلاب در دهه فجر امسال در اسدآباد,

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این دهه نیز 230 برنامه فرهنگی و جشن انقلاب خواهیم داشت که در سطح مدرس، پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: در این دهه 121 پروژه با 31 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و 5 پروژه با اختصاص 105 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

,

*121 پروژه در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد

, *121 پروژه در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد,

افشاری ازجمله این پروژه‌ها را توسعه کارخانه کاویان پود، تعریض محور داشبلاغ-اسداباد، واحد بسته‌بندی گوشت مرغ، گازرسانی ه مدارس، بهسازی روستاها، احداث شبکه توزیع برق برشمرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به سؤالات خبرنگاران در خصوص سد نعمت‌آباد، کنارگذر، بی‌انگیزه بودن برخی از مدیران، عدم ارتباط و تعامل مدیران با خبرنگاران پاسخ داد که شنیدنی است در گزارشات بعدی ارائه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه