اخبار داغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد؛

پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قزوین

پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قزوین
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، از پرداخت بیش از 250 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، علی پرزحمت  صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با اعلام اینکه تا کنون ۳۷۱ واحد صنعتی و کشاورزی در استان قزوین تسهیلات دریافت کرده اند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۳۴۶ مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی در سامانه بهین یاب کشور انجام شده است که ۱۶۱ مورد آن مربوط به حوزه صنعت استان قزوین بود.

,

این مسوول با اشاره به بررسی تسهیلات متقاضیان، تصریح کرد: کمیته کارشناسی در هفته گذشته ۱۴ فقره از تسهیلات متقاضیان بانک‌های ملی، تجارت، صادرات، سپه و سینا بازدید کرد.

,

پرزحمت خاطرنشان کرد: همچنین ۲۸۷ فقره در کل کشور در بخش گردشگری ثبت‌ نام شده که از این تعداد ۱۲ فقره آن مربوط به استان قزوین است.

,

وی یادآور شد: بهین‌یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح‌های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند و واجد شرایط هستند، اعطا می‌شود.

,

این مسوول ابراز امیدواری کرد: با اجرای راهکارهای اتخاذ شده در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بتوانیم مشکلات حوزه تولید و اشتغال استان را برطرف کرده و شاهد رونق تولید در استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه