اخبار داغ

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری:

لایحه امنیت زنان مراحل پایانی را طی می‌کند

لایحه امنیت زنان مراحل پایانی را طی می‌کند
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: لایحه امنیت زنان نقش بازدارندگی دارد و در حال حاضر منتظر تائید نهایی قوه قضاییه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدبانو؛ «معصومه ابتکار»، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار یزد بانو اذعان کرد: خشونت آسیب بسیار جدی است که فضای خانواده را از فضای آرامش و امنیت، رشد و پرورش که ذات خانواده سالم را تشکیل می‌دهد، تهدید می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو,

وی بابیان اینکه باید تلاش کنیم تا خانواده‌هایی متعالی داشته باشیم، تصریح کرد: وقتی خشونت داخل خانواده اتفاق می‌افتد از هر نوعی، اولین کسانی که چه مستقیم و چه غیرمستقیم آسیب می‌بینند، کودکان هستند.

,

ابتکار با بیان اینکه خشونت که یکی از عوامل بر هم زننده خانواده و تضییع کننده حقوق کودکان است؛ و برای همین مسئله خشونت یکی از هدف‌گیری‌های مهمی هست که ما در این دوره دنبال می‌کنیم، ادامه داد: این لایحه به انواع جنبه‌های خشونت می‌پردازد و نقش بازدارندگی و فرهنگی دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پس این لایحه قانون خوبی برای امنیت زنان داشته باشیم؛ در حال حاضر این لایحه منتظر تائید نهایی قوه قضاییه هست.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه