اخبار داغ

سایه سنگین ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج/شهرداری: پلمپ 6 مغازه در منطقه یک

سایه سنگین ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج/شهرداری: پلمپ 6 مغازه در منطقه یک
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرده که شش مغازه غیرمجاز در سطح این منطقه پلمپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج سالیان سال است که به معظلی جدی برای مردم و مسئولین تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

قریب به اتفاق این بناهای غیرمجاز و بدون مجوز در مناطقه حاشیه شهر، روستاهای منفصل شهری و نقاط دوراز چشم شهرداری‌ها صورت گرفته که کار را برای نظارت هرچه بیشتر سخت کرده است.

,

 

,

نمونه بارز سخت و سازهای یک شبه و غیرمجاز شهرک نایسر سنندج است که تنها در 24 ساعت خانه‌ای از پیش آماده را برای زمینی بدون مجوز قرار می‌دهند و پس آن نیز انشعاباتی غیرمجاز به آن متصل می‌شود.

,

 

,

سایت نوای آبیدر پیش تر در گزارشی با عنوان "اینجا نایسر است، بی‌قانون‌ترین شهرک ایران!" منتشر کرد و در آن به مشکلات این شهرک منفصل 75 هزار نفری و ساخت و سازهای غیرمجاز در آن اشاره کرده است.

, "اینجا نایسر است، بی‌قانون‌ترین شهرک ایران!",

 

,

شهرک نایسر سنندج

, شهرک نایسر سنندج,

 

,

شهرداری نیز به عنوان دستگاه متولی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هرازچندگاهی با برخورد با مالکان این بناها و پلمپ مغازه‌ها و و تخریب منازل مسکونی غیرمجاز نشان داده که می‌تواند نظارتی جدی‌تر داشته باشد.

,

 

,

پلمپ و مسدود کردن ورودی شش مغازه در سنندج

, پلمپ و مسدود کردن ورودی شش مغازه در سنندج,

 

,

قدرت الله سیف پناهی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به ساخت شش مغازه غیرمجاز در سطح این منطقه از شهر گفته که دو مغازه با حکم مراجع قضایی به علت اینکه به‌صورت غیرمجاز احداث‌شده پلمپ شده و ورودی 4 باب مغازه هم در سطح منطقه با نیوجرسی مسدود شده و تا روشن نشدن وضعیت این مغازه امکان استفاده از آن برای مالک وجود ندارد.

,

 

,

وی افزوده که متأسفانه برخی از مالکان در هنگام احداث بنا اقدام به تغییر نقشه نموده و یا به‌صورت خودسرانه اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه