اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کمیجان:

مقاوم‌سازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی در روستاهای کمیجان

مقاوم‌سازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی در روستاهای کمیجان
رئیس بنیاد مسکن شهرستان کمیجان گفت:با اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ تاکنون تعداد ۳۲۰۰ واحد در سطح شهرستان مقاوم‌سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجاتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان، گفت: طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش در مناطق روستایی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی در ادامه افزود: از سال ۸۴ تاکنون مقاوم سازی ۳۲۰۰ واحد در سطح شهرستان به اتمام رسیده است.

,

فرماندار شهرستان کمیجان:

, فرماندار شهرستان کمیجان:,

اجرای طرح هادی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در روستاهای کمیجان

, اجرای طرح هادی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در روستاهای کمیجان, اجرای طرح هادی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در روستاهای کمیجان,

سیامک سلیمانی فرماندار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان؛ بر ضرورت تقویت زیرساخت های شهرستان تاکید کرد و گفت: ۵۱ درصد جمعیت شهرستان کمیجان در سکونتگاه‌های روستایی زندگی می کنند که بیشتر این بافت‌ها نیز از مقاومت لازم در برابر بلایای طبیعی برخوردار نیستند، این موضوع توجه ویژه مسئولان شهرستان را می طلبد تا نسبت به این مناطق آسیب‌پذیر در زمان بروز زلزله حساسیت ویژه ای داشته باشند.

, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: به منظور مدیریت بحران و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در حال اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال هستیم که بستر اجرایی هر روستا متفاوت است.

,

فرماندار شهرستان کمیجان گفت: برای مدیریت بحران و تقویت زیرساخت‌های مناطق روستایی، تعدادی از مالکان متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

,

برگزاری مانور مدیریت بحران در کمیجان

, برگزاری مانور مدیریت بحران در کمیجان, برگزاری مانور مدیریت بحران در کمیجان,

سلیمانی از برگزاری مانور مدیریت بحران در شهرستان خبر داد و افزود: در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه مانور مدیریت بحران با هدف ایجاد هماهنگی و افزایش سطح آمادگی دستگاه های عضو مدیریت بحران در منطقه ذادق‌آباد کمیجان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه