اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد:

واگذاری ۶۰ دستگاه نیسان به مددجویان قزوینی

واگذاری ۶۰ دستگاه نیسان به مددجویان قزوینی
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تاکنون 30 نیسان برای اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده که تا پایان سال جاری 30 نیسان دیگر واگذار می‌شود و تعداد واگذاری ها به 60 مددجو می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، صبح امروز مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با مدیرکل تأمین اجتماعی استان دیدار و در خصوص همکاری برای ارائه خدمات الکترونیک بیمه مددجویان به تبادل نظر پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این دیدار اشتغال را کلید حل بسیاری از مشکلات مددجویان دانست و بیان کرد: خانواده مددجو درآمدی ندارد و به واسطه همین امر نیازمند کمک دیگران است.

,

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی هم بر همین اساس اشتغال‌زایی را محور برنامه‌های خدماتی خویش قرار داده است تا استقلال معیشتی برای مددجویان فراهم شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغال‌زایی واگذاری خودرو حمل بار است که تاکنون ۳۰ نیسان برای اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده که تا پایان سال جاری ۳۰ نیسان دیگر واگذار می‌شود و تعداد واگذاری ها به ۶۰ مددجو می رسد.

,

مؤمنی عنوان کرد: اشتغال‌زایی مددجویان به توانمندسازی آن‌ها منجر شده و از این رو وقتی سرپرست خانوار دارای درآمد می‌شود این فرصت را پیدا می‌کند تا خود با درآمد کسب شده و بدون وابستگی به دیگران زندگی خویش را اداره کند.

,

این مسؤول تأکید کرد: اشتغال اصلی اساسی در کمیته امداد است که سرفصل اصلی رهایی از فقر و محرومیت بوده و پس از آن تأمین نیاز مسکن و هزینه‌های درمان مددجویان هم مورد توجه است.

,

در ادامه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین اشتغال‌زایی را سیاستی موفق در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی دانست و گفت: اشتغال‌زایی اقدامی اساسی و مؤثر در رفع فقر و محرومیت است.

,

سیروس نصیری یادآور شد: گرچه اشتغال‌زایی مهم است اما اثرگذاری و پایداری اشتغال به بیمه شدن فرد و خانواده‌اش است از این رو باید گفت که اشتغال بدون بیمه اثرگذاری لازم را ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه