اخبار داغ

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا مطرح کرد:

شهرضا دومین شهر ورزشی استان اصفهان/ امکانات ورزشی شهرستان کافی نیست

شهرضا دومین شهر ورزشی استان اصفهان/ امکانات ورزشی شهرستان کافی نیست
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا، گفت: شهرضا از نظر فعالیت‌های ورزشی بعد از اصفهان در رده دوم استان قرار دارد، هرچند سرانه و امکانات ورزشی کافی نداریم اما بهترین ورزشکاران از این شهرستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، علی نقی انصاری صبح امروز در جلسه ستاد امور جوانان شهرستان شهرضا، عنوان کرد: شهرستان شهرضا با یکهزار و 180 فعالیت ورزشی در 9 ماه نخست امسال در رده دوم استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، ادامه داد: جایگاه نخست فعالیتهای ورزشی استان به شهرستان اصفهان با یکهزار و 200 فعالیت ورزشی تعلق گرفت.

,

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا، تصریح کرد: سالانه بیش از 300 مسابقه ورزشی در شهرضا برگزار می شود، این در حالی است که در این شهرستان بیش از 700 مدال آور رقابتهای ملی و جهانی وجود دارد.

,

انصاری، گفت: در آینده نزدیک رقابتهای تیراندازی خانوادگی در شهرضا برگزار خواهد شد که در نوع خود بی نظیر است.

,

وی، با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای سهولت دسترسی شهروندان به باشگاه های ورزشی، اظهار کرد: هزینه فعالیت در باشگاه های وزرشی شهرستان یک سوم باشگاه های استان است، این در حالی است که از سال 1390 تاکنون بهای بلیط استخر در شهرضا از هشت هزار تومان به پنج هزار تومان کاهش یافته است.

,

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا، تأکید کرد: یکی از سیاستهای اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا آن است که بتوانیم در هر محله یک باشگاه ورزشی ایجاد کنیم، اما برای تکمیل خدمات ارایه شده در این زمینه لازم است امکانات ورزشی پارک ها نیز افزایش یابد.

,

انصاری، بیان کرد: شمار ورزشکاران شهرضایی از شش هزار نفر در سال گذشته به هشت هزار نفر در سال جاری افزایش یافته است.

,

برخی از آموزشگاه های هنری شهرضا در آستانه تعطیلی

, برخی از آموزشگاه های هنری شهرضا در آستانه تعطیلی, برخی از آموزشگاه های هنری شهرضا در آستانه تعطیلی,

کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر به دنبال ایجاد نشاط و شادابی برای جوانان هستیم باید زیرساختهای لازم را نیز فراهم کنیم.

,

علیرضا متقی، تصریح کرد:  17 آموزشگاه هنری در شهرضا فعال است که بسیاری از آن‌ها به دلیل معضلات اقتصادی در شرف تعطیلی هستند.

,

وی، اذعان کرد: چهار کنسرت موسیقی از ابتدای امسال تاکنون در شهرضا برگزار شده که در آخرین اجرای آن 120 صندلی خالی بوده است.

,

کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، ادامه داد: 13 نمایشگاه در نگارخانه حکیم الهی شهرضا در سال جاری برگزار شده است که شمار آنها تا پایان سال به 18 عدد افزایش خواهد یافت اما متأسفانه شمار بازدیدکنندگان از آنها به 500 نفر هم نرسیده است.

,

متقی، بیان کرد: برای اصلاح و شاداب سازی مبلمان شهری شهرضا تلاشهایی انجام شده است اما کافی نیست، در زمان شهرداران قبلی باره هنرمندان شهرضایی اعلام کردند که قصد همکاری با شهرداری را دارند اما از آنان استقبال نشد.

,

وی، تأکید کرد: مسئولان شهرضا باید پیش از همه زبان نشاط را بدانند و به محض اینکه تریبونی پیدا می‌کنند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمله نکنند.

,

کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، بیان کرد: از 40 روز پیش از برگزاری هر کنسرت باید مقدامات لازم برای اخذ مجوز ان انجام شود در حالی که می توان این فرایند را کوتاهتر و ساده تر کرد.

,

متقی، گفت: نمادها و نشانه های فرهنگی شهرضا باید باهدف ایجاد شادابی در میان مردم و جوانان مورد بازبینی قرار گیرد.

,

بیکاری مهمترین معضل جوانان است

, بیکاری مهمترین معضل جوانان است, بیکاری مهمترین معضل جوانان است,

رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا، نیز در این جلسه بیان کرد: همه ادارات و نهادهای اجرایی در شهرستان باید برای تأمین و ارتقاء سلامت شهروندان تلاش کنند و در این میان سلامت روح و جسم جوانان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

,

سید حجت الله موسوی، تأکید کرد: برطرف کردن نیازهای جوانان باید از اولولیت برخوردار باشد زیرا آنان نیروی فعال کاری و اجریی هر شهر هستند.

,

وی، تصریح کرد: نخستین و مهمترین مشکل جوانان بیکاری است بنابراین اگر به دنبال ایجاد نشاط برای آنان هستیم باید امنیت شغلی آنا را تأمین کنیم.

,

رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا، بیان کرد: متأسفانه آمار بیماری ها و آسیب هابب نظیر اعتیاد در میان جوانان بالا است و برای مقابله با این وضعیت باید پیگیری در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

,

موسوی، عدم مشارکت جوانان در فعالیتهای اجتماعی و جلسات آموزشی را یکی از مهمترین معضلات در حوزه رسیدگی به مشکلات جوانان برشمرد و افزود: ارایه آموزشهای لازم با هدف توانمند کردن جوانان برای مقابله با آسیبهای اجتماعی یک ضرورت است اما پیش از آن باید کاری کنیم که جوانان از حضور در این جلسات استقبال کنند.

,

وی، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج سالم، بیان کرد: لازم است برای کاهش هیجان در میان جوانان پیست های موتورسواری استاندارد در مناطق مختلف ایجاد شود زیرا بر اساس آمار شمار زیادی از تصادف ها مربوط به راکبان موتورسیکلت است.

,

رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا، گفت: بخش زیادی از مشکلات ایجاد شده در میان جوانان مربوط به فضای مجزی است بنابراین باید کارگاه های ارتقاء سواد رسانه نیز در شهرستان برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه