اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان طرقبه- شاندیز:

اجازه نمی‌دهیم طرقبه- شاندیز را تفکیک کنند

اجازه نمی‌دهیم طرقبه- شاندیز را تفکیک کنند
رئیس شورای اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: برای اعتراض به طرح جامع مشهد با ریاست جمهوری، استاندار و معاونان مربوطه نامه نگاری شده است و اجازه نمی دهیم شهرستان تفکیک و قسمت هایی از طرقبه- شاندیز جدا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ثابت گلستانی در گفتگو با طرقبه نیوز، ضمن اشاره به آمار 124 نفری شوراهای اسلامی و وجود 40 دهیاری در شهرستان، اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی سطح تحصیلات افزایش یافته و مطلوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز،,

 

,

وی افزود: در همایش های مختلف کارگاه های تخصصی برگزار می کنیم و قصد داریم همچون دوره های گذشته در این نشست ها اطلاعات و دانش فنی اعضای شوراهای شهر و روستا را ارتقا دهیم.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان طرقبه- شاندیز گفت: هر یک از افراد در هر دوره ای اقدامات خوبی داشته اند و بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشند.

,

 

,

وی افزود: در برخی قسمت ها شوراهای اسلامی مظلوم واقع و به ناحق برای پاسخگویی حاضر شدند؛ اما اگر در مواقعی به قانون، شهر و مردم خیانت شده باشد بایستی پاسخگویی صورت گیرد.

,

 

,

ثابت گلستانی ضمن اشاره به ویژگی های منحصر به فرد و محاسن شوراها و تصمیم مردم برای رأی دادن به این افراد، تصریح کرد: قانون بایستی به صورت دقیق اجرایی شود و همگی باید تابع مُر قانون باشند.

,

 

,

وی افزود: برای اعتراض به طرح جامع مشهد با ریاست جمهوری، استاندار و معاونان مربوطه نامه نگاری شده است و اجازه نمی دهیم شهرستان تفکیک و قسمت هایی از طرقبه- شاندیز جدا شود.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان طرقبه- شاندیز با بیان اینکه مردم به نیز به این موضوع تأکید دارند، تصریح کرد: دراین طرح از دوراهی تا منطقه گلبهار، پنج هزار هکتار در طرح جامع مشهد قرار گرفته است.

,

 

,

وی افزود: چنانچه این طرح به نتیجه برسد مناطقی از جمله دهنو، فرمانداری طرقبه- شاندیز، فیانی، چاهشک، حسین آباد جلدک و فرح آباد از شهرستان طرقبه- شاندیز جدا می شود که نیاز است اعضای شورای شهر بر اساس قانون پیگیری صورت دهند و از طرقبه- شاندیز دفاع کنیم.

,

 

,

ثابت گلستانی گفت: در برخی پلاک های طرقبه و ویلاشهر طی مدت سی سال مشکلاتی داریم تا در محدوده و در چارچوب قانون پروانه مربوطه صادر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه