اخبار داغ

امام جمعه قوچان:

سخت گیری‌های بیش از حد مانع جذب سرمایه گذاران در قوچان می‌شود

سخت گیری‌های بیش از حد مانع جذب سرمایه گذاران در قوچان می‌شود
امام جمعه قوچان گفت: سخت گیری‌های بیش از حد قانونی مانع از جذب سرمایه گذاران در قوچان می‌شود و این در حالیست که می‌بایست با در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی درصدد جذب سرمایه گذار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی صبح امروز در دیدار برخی از مسئولین شهری از جمله اعضای کمیسیون ماده100، ضمن انتقاد از برخی سخت گیری ها در بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران و کسبه، گفت: رعایت قانون همیشه به نفع شهر و عموم شهروندان بوده ولی تبصره ها، اختیارات مدیران و همچنین برخی اعمال نظرها می تواند بن بست های اقتصادی و اشتغال را در این شهر از بین برده و مشکلات را حل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

 

,

وی ادامه داد: اینکه گاهی اوقات برخی افراد، قوچان را از نظر عقب افتادگی و عدم توسعه بصورت مستمر با سایر شهرهای همجوار مقایسه کنند، شهروندان قوچانی را آزار می دهد و این در حالیست که می توان با در نظر گرفتن رضایت خداوند و منفعت مردم، طی سال های آینده شاهد رشد و توسعه همه جانبه شهر باشیم و پیشرفت قوچان زمزمه مردم سایر شهرها شود.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان، برخی سخت گیری ها در بروکراسی اداری را مانع جذب سرمایه گذاران در این شهرستان دانست و افزود: سخت گیری های قانونی به جز اینکه سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری در این شهرستان ناامید کند و هم قسم شوند که دیگر در این شهر کاری انجام ندهند، منفعت دیگری ندارد.

,

 

,

حجت الاسلام دستجردی در پایان تصریح کرد: به جای آنکه در برخی از موضوعات، حداکثر جرایم و عوارض را از یک پروژه و سرمایه گذاران بگیرید، می توان با تعامل و نگرش مثبت، سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این شهرستان تشویق و ترغیب کرد.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ طی روزهای اخیر تعداد زیادی از سرمایه گذاران و کسبه انتقادات گسترده ای نسبت به وضع حداکثری جرایم و عوارض شهری داشته اند و با مراجعه به دفتر امام جمعه خواستار پیگیری این مساله از سوی حجت الاسلام دستجردی شده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه