اخبار داغ

عزم استاندار کُردستان برای انتخاب مشاوران خود از دانشگاه‌ها/مرادنیا: بومی گزینی در کنکور به ضرر کُردستان است

عزم استاندار کُردستان برای انتخاب مشاوران خود از دانشگاه‌ها/مرادنیا: بومی گزینی در کنکور به ضرر کُردستان است
استاندار کُردستان در دیدار خود با اساتید دانشگاهی گفته که مشاورین خود را از میان اساتید دانشگاهی انتخاب خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، دوران صدارت عبدالمحمد زاهدی، استاندار خسته و سیاستمدار دولت یازدهم در کُردستان به نوعی فضایی بسته را به جامعه و تعامل با راسانه‌ها و دانشگاهیان تحمیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

مثلث میقانی، آشناگر و زاهدی در استانداری کُردستان موجب شد تا رسانه‌ها به عنوان چشم و گوش مردم و اساتید دانشگاه‌ها بعنوان مغزهای متفکر جامعه از دادن مشاوره به اشخاص سیاسی استان دور بمانند و همین امر موجب شد تا افرادی سیاسی کار، غیرمتخصص، باندی و منفعت طلب به اصطلاح دوربر استاندار را احاطه کنند و نگذارند که افکار آگاه جامعه به وی مشاوره دهند.

,

 

,

حال با تغییر زاهدی و آمدن بهمن مرادنیا، استاندار دولت دوازدهم در کُردستان زمزمه‌هایی از تغییر رویکرد دولتی‌ها در تعامل با رسانه‌ها و دانشگاهیان شکل گرفته است.

,

 

,

استاندار کُردستان در دیدار با اعضاى هیات رئیسه دانشگاه کردستان تصریح کرده که تصمیم دارم تیم مشاورانم را از میان دانشگاهیان انتخاب کنم.

,

 

,

وی افزوده که عدم انسجام میان مراکز دانشگاهی عیب بزرگى  است چراکه وقتى مراکز دانشگاهى با هم ارتباط ندارند، رابطه آنها با سایر دستگاه ها نیز به مراتب کمتر خواهد بود.

,

 

,

مرادنیا همچنین با بیان اینکه بومى گزینى در کنکور به ضرر داوطلبین کردستان است، توجه ویژه رییس جمهور به مسائل قومى و مذهبى را یادآور شد و ابراز امیدوارى کرده که با طرح این مساله نزد وی، تغییرى در این تصمیم حاصل شود.

,

 

,

استاندار کردستان بر لزوم رفع خمودگى از دانشگاه ها و تزریق روح نشاط و شادابى با برگزارى برنامه هاى فرهنگى و ورزشى تاکید کرد و افزوده که در خصوص مباحث اعتبارى دانشگاه نیز از هیچ کمکى دریغ نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه