اخبار داغ

مسئول خدمات آتشنشانی شهرداری خمین:

ریزش چاه در خمین جان مقنی را گرفت

ریزش چاه در خمین جان مقنی را گرفت
مقنی ۵۵ ساله‌ اهل روستای ورچه از توابع شهرستان خمین، حین انجام کار در روستای استهلک به دلیل ریزش چاه جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز، فرد ۵۵ ساله‌ اهل روستای ورچه از توابع شهرستان خمین به دلیل ریزش چاه در روستای استهلک، جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خمین نیوز,

مهدی کمانی، مسئول خدمات ایمنی و آتشنشانی شهرداری خمین در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز؛ در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۳۴ صبح دیروز، ریزش چاه و گرفتار شدن فردی در داخل آن به این مرکز اطلاع داده شد.

, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: ساعت ۱۲ نیروهای آتشنشانی به محل مورد نظر رسیده و کار خود را به کمک سه مقنی شروع کردند که به دلیل ارتفاع ۸۵ متری چاه و ریزش بسیار آوار بر سر مقنی، آواربرداری تا ساعت ۱۰:۳۴ شب طول کشید.

,

کمانی بیان کرد: احتمال ریزش چاه و همچنین برخورد با سنگ بزرگی که بر سر فرد مورد نظر افتاده بود، موجب شد تا کار آواربرداری به طول انجامد.

,

وی افزود: در حین انجام کار یکی از مقنی‌ها هم که اهل اصفهان بود و به درخواست شهرداری قورچی‌باشی به آنجا آمده بود، مصدوم شد.

,

کمانی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان از جمله شهرداران خمین و قورچی‌باشی، نماینده دادستان، مامورین نیروی انتظامی،  بخشدار کمره و همچنین اورژانس شهرستان نیز در محل حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه