اخبار داغ

به مناسبت ایام دهه فجر؛

اکیپ‌های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم اردل اعزام می‌شوند

اکیپ‌های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم اردل اعزام می‌شوند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از اعزام اکیپ‌های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل امیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشیه دومین جلسه کمیته سلامت و درمان ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اردل که با حضور دکتر عابدی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل و سایر اعضای کمیته در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر، گروه پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به مناطق محروم شهرستان اعزام می شود.

امیدی با بیان اینکه اکیپ پزشکی و بهداشتی شهرستان اردل در مناسبت های مختلف نسبت به اقدام گروه های بهداشتی به مناطق محروم اقدام کرده است افزود: بر این اساس این اکیپ ها در ایام مبارک فجر امسال نیز کلیه خدمات بهداشتی درمانی خود را به صورت رایگان در روستاهای دور افتاده انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: خدمت به محرومان به عنوان نشان افتخاری است که مسئولان باید آن را سر لوحه کار خود قرار دهند زیرا محرومان و روستائیان در واقع مهمترین قشر جامعه از نظر آسیب پذیری محسوب می شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفان خواندند، اظهار کرد: صاحبان اصلی انقلاب مردم و محرومان هستند وخدمت به آنان نیز از اصلی ترین وظایف انقلاب و انقلابیون محسوب می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه