اخبار داغ

با حضور مهمانانی از سایر کشورها؛

هجدهمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه اراک برگزار می شود

هجدهمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه اراک برگزار می شود
هجدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب به میزبانی دانشگاه اراک، هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه در دانشگاه اراک برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ هجدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب به میزبانی دانشگاه اراک، هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه در دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

این کنفرانس در جهت اعتلای روابط صنعت و دانشگاه و ارائه دستاوردهای متخصصین برجسته کشوری و با همکاری صنایع استان و با حضور میهمانان ویژه از کشورهای پرتغال، کرواسی و سوئد برگزار می‌شود.

,

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال‌شده است که ۶۰ درصد آن‌ها پذیرفته‌شده است و ۳۸ مقاله پذیرفته‌شده به‌صورت سخنرانی و ۳۸ مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

,

فردین نعمت زاده، دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی جوش در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص هدف برگزاری این کنفرانس گفت: هدف از برگزاری کنفرانس ملی جوش دستیابی به آخرین دستاوردهای مرتبط با صنعت جوش است تا بتوانیم از این دستاوردها جهت ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و فناوری صنایع بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

,

وی با اشاره به حضور چهار مهمان ویژه از چند کشور دیگر در این کنفرانس گفت: دو نفر از مهمانان به‌عنوان شرکای علمی و صنعتی شرکت ماشین‌سازی اراک از کرواسی به‌عنوان سخنران کلیدی سخنرانی و مقالات حضوری نیز ارائه می کنند.

,

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی جوش ادامه داد: یک مهمان از کشور پرتغال به‌عنوان ارائه‌دهنده کارگاه آموزشی و ارائه مقالات خواهد بود و مهمان دیگر نیز از کشور سوئد است. تخصص همه‌ی مهمانان مدعو خارجی در زمینه رویکردهای فرایندهای نوین جوشکاری است.

,

نعمت زاده صنایع شرکت‌کننده از استان مرکزی را معرفی کرد و افزود: از استان مرکزی شرکت‌های ماشین‌سازی، آذرآب، پتروشیمی، لجور و بسیاری از شرکت‌های دیگر در زیرگروه‌های مختلف همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد و امیدواریم این کنفرانس منشأ تحول بسیار مهم و کلیدی برای رشد و اعتلای دانشگاه اراک و استان مرکزی باشد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه