اخبار داغ

تفاوت ده‌هاهزار میلیاردی ارقام بودجه ۹۷ با قانون برنامه ششم+جدول

تفاوت ده‌هاهزار میلیاردی ارقام بودجه ۹۷ با قانون برنامه ششم+جدول
بررسی قسمت درآمدهای لایحه بودجه نشان می‌دهد یک اختلاف ۳۳هزار میلیارد تومانی تنها در این بخش با قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، بررسی لایحه بودجه دولت و برنامه ششم توسعه نشان می‌دهد برای سال آینده در ارقام کلان متعددی چه به‌لحاظ درآمدی و چه به‌لحاظ هزینه‌ای فاصله جدی وجود دارد، به‌عنوان مثال در قسمت درآمدها در لایحه دولت 193 هزار میلیارد تومان درج شده اما در قانون برنامه ششم توسعه به‌عنوان یک سند بالادستی 225هزار میلیارد تومان ذکر شده است. تنها در این قسمت که  یکی از بخشهای مهم لایحه بودجه می‌باشد اختلاف 33 هزار میلیارد تومانی با قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در قسمت درآمدهای مالیاتی نیز در برنامه ششم، دولت مکلف به وصول 160 هزار میلیارد تومان شده اما در لایحه عدد 128 هزار میلیارد تومان ذکر شده است.

,

, ,

در قسمت اعتبارات هزینه‌ای برنامه ششم، عدد 289 هزار میلیارد تومان درج شده اما در لایحه دولت عدد 276 هزار میلیارد تومان ذکر شده است.

,

همچنین برنامه ششم توسعه اعتبارات عمرانی سال آینده را 78 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته اما لایحه دولت تنها به عدد 60 هزار میلیارد تومان بسنده کرده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه