اخبار داغ

لزوم اصلاح شبکه آب رسانی شهرستان فارسان؛

هدر رفتن مایه حیات در خشکسالی!

هدر رفتن مایه حیات در خشکسالی!
موضوع کمبود آب در استان امروزه به‌عنوان یکی از چالش‌های جدی است که جامعه را تهدید می‌کند بااین‌وجود به دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوطه و به علت فرسودگی لوله‌های انتقال آب آشامیدنی آب در حال هدر رفتن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، در پی ترکیدگی های لوله آب در شهر فارسان مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان محل فراهم آمده است، این در حالی است که مقادیر زیادی آب تصفیه‌شده و قابل شرب نیز طی چند روز گذشته تا الان هدررفته و مسئولین علی‌رغم تماس تلفنی مردم هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.
 
آب این مایه حیات همه موجودات زنده، زمانی ارزش خود را به رخ می‌کشد که کسب یک جرعه و یک قطره آن میسر نباشد یا لااقل با مشقات فراوان فراهم آید، همه کارشناسان و مجریان امور آب این ماده حیاتی و زندگی‌ساز را ضروری‌ترین ابزار توسعه پایدار به شمار می‌آورند و در بیان اهمیت آب همین بس که بدانیم آدمی در طول هفتادسال زندگی درروی این کره خاکی، نزدیک یک‌میلیون برابر وزن خود آب می‌نوشد
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار, پیرغار, .,
,
,
,
, , ,

 
به علت فرسودگی لوله‌های انتقال آب آشامیدنی، آب در حال هدر رفتن است

یکی از شهروندان فارسانی گفت: موضوع کمبود آب در استان امروزه به‌عنوان یکی از چالش‌های جدی مطرح است و جامعه را تهدید می‌کند بااین‌وجود به دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوطه و به علت فرسودگی لوله‌های انتقال آب آشامیدنی آب در حال هدر رفتن است.

محمدی بیان داشت: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و اهمیت منابع آبی به نظر می‌رسد باید مسئولین امر حساسیت بیشتری در حراست از این ماده گران‌بها به خرج دهند تا مردم نیز به‌صرفه جویی اهمیت دهند.

ترکیدگی لوله آب در خیابان‌ها و کوچه‌ها قصه تکراری این روزها در فارسان

وی تصریح کرد: ترکیدگی لوله آب در خیابان‌ها و کوچه‌ها به یک قصه تکراری در شهر تبدیل‌شده است و هر از چند گاهی باید شاهد ترکیدگی لوله‌ها در خیابان و کوچه‌ها باشیم و امروزه شاهدیم که برای تعمیر محل ترکیدگی لوله باید چند روز صبر کنیم تا مسئولین امر از اداره آب در محل حضور پیدا کنند و از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

محمدی اظهار اشت: ترکیدگی لوله آب شرب این شهر در خیابان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی هدر رفت آب را به دنبال داشته و مشکلات زیادی را برای تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده نیز ایجاد کرده است.
 

,
, به علت فرسودگی لوله‌های انتقال آب آشامیدنی، آب در حال هدر رفتن است, به علت فرسودگی لوله‌های انتقال آب آشامیدنی، آب در حال هدر رفتن است,
,
, .,
,
, .,
,
, ترکیدگی لوله آب در خیابان‌ها و کوچه‌ها قصه تکراری این روزها در فارسان, ترکیدگی لوله آب در خیابان‌ها و کوچه‌ها قصه تکراری این روزها در فارسان,
,
, .,
,
, .,
,
, ,


توجه مسئولین به اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی

شهروندان و کسبه این خیابان‌ها به‌شدت نسبت به هدر رفتن آب ناراحت هستند و اعتقاد دارند که مسئولان باید در کنار فرهنگ‌سازی و هشدار دادن به شهروندان، هرچند تعداد زیادی ترکیدگی لوله گزارش می‌شود اما به اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی خود توجه کند.
 
مدیر آب و فاضلاب شهرستان فارسان، سعادت الله خسروی که چند روزی است رئیس آب و فاضلاب شهرستان شده است گفت: همشهریان عزیز با مشارکت عمومی سبب رفع هر چه سریع‌تر حوادث و شکستگی‌های شبکه آب‌رسانی و هدر رفت آب‌شده و ما را در این امر مهم یاری رسانند.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود سامانه ۱۲۲ حوادث آب و فاضلاب که به‌صورت شبانه‌روزی فعال می‌باشد خواهشمند است هرگونه شکستگی آب در سطح شهر مشاهده شد آن را به سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به اصلاح شکستگی اقدام شود.

,
, توجه مسئولین به اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی, توجه مسئولین به اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی,
,
, .,
,
, .,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه