اخبار داغ

یادداشت؛

تغییرات مدیریتی هیاتهای ورزشی پارس آباد؛ چالشی در ورزش یا سکویی برای پیشرفت؟

تغییرات مدیریتی هیاتهای ورزشی پارس آباد؛ چالشی در ورزش یا سکویی برای پیشرفت؟
علاقه مندی به ورزش یکی از مولفه های انتخاب رییس هیات ورزشی در آیین نامه هیاتهای ورزشی آورده شده است که حاکی از اهمیت موضوع آشنایی به امور ورزشی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، هیاتهای ورزشی همپای سایر تشکیلات ورزشی و اجتماعی نقش پررنگی در پویایی و نشاط در جامعه ایفا می کنند که این هیات ها بعنوان یکی از ارکان ورزش هر منطقه نقش محوری در ساماندهی و مدیریت فعالیتهای ورزشی در سطوح مختلف ورزشی محسوب می شود و در راس این هیاتها، رئیس هیات بالاترین مقام اجرایی رشته یا رشته های ورزشی تحت پوشش هیات هر استان یا شهرستان است که از بین افراد علاقه مند به ورزش و آگاه به امور مدیریت و برای مدت معین از طرف مجمع یا رئیس هیات انتخاب یا معرفی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از , آران مغان, آران مغان, آران مغان,

علاقه مندی به ورزش یکی از مولفه های انتخاب رییس هیات ورزشی در آیین نامه هیاتهای ورزشی آورده شده است که حاکی از اهمیت موضوع آشنایی به امور ورزشی دارد. در این بین تغییرات مدیریتی در هیاتهای ورزشی پارس آباد که بیشتر متاثر از این رکن انتخاب رییس هیاتها است، موجب سردرگمی جامعه ورزشی و ورزش دوستان این شهرستان شده است.

,

هیاتهای ورزشی پارس آباد چند ساله و خصوصا چندماه اخیر دستخوش تغییرات مدیریتی شده است که علاوه بر به چالش کشیدن ورزش شهرستان خصوصا ورزشهای قهرمان پرور بعضا موجب نارضایتی ورزش دوستان، جامعه ورزشی و حتی مربیان هیاتهای ورزشی شده است و این سوال را در اذهان عمومی به وجود آورده است که این تصمیمات آیا تصمیمات صرف مدیریتی است و یا با اهداف و غرایض سیاسی انجام شده، خصوصا این که افرادی که به ریاست هیاتهای ورزشی منصوب می شوند آیا تخصصی هم در راس هیاتی که حکم به نامش زده می شود، سررشته ای دارند یا خیر؟

,

نکته ای که باید در انتصابات هیاتهای ورزشی مورد توجه قرار داد، ذکر این نکته است که انتخاب افراد دارای سوابق سیاسی و حزبی و انتخاباتی، جدا از بحث عملکرد و سابقه اداری افراد در پست سازمانی خود و حتی پستهای گوناگون، جریان انتصابات را نزد افکار عمومی خود به خود سیاسی جلوه می دهد.

,

علی رغم تمامی این حرف و حدیث ها و سیاسی بودن یا نبودن سابقه افراد روی کار آمده، این نکته قابل تامل است در شرایطی که دنیای ورزش به سمت تخصص گرایی پیش می رود، در پارس آباد مغان برای مدیریت ارشد یک هیات ورزشی، چند درصد به توان فنی و تخصصی افراد ارزش گذاشته شده است؟

,

 در شهرستان پارس آباد مغان بالغ بر ۴۰ هیات ورزشی ساماندهی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه