اخبار داغ

در دهه فجر امسال/

جشنواره قرآنی کودک ونوجوان در اسدآباد برگزار می شود

جشنواره قرآنی کودک ونوجوان در اسدآباد برگزار می شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کودک و نوجوان دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این جشنواره در سه گروه ویژه پیش دبستانی، ابتدایی و گروه مقطع اول متوسطه انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام سید مجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: امسال در دهه فجر جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای سیدجمال, ؛,

وی با اشاره به مراحل ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره، گفت: این امر توسط مؤسسه نورالثقلین این شهرستان در حال انجام  و در دهه فجر سال جاری اجرایی می‌شود.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد فراهم آوردن شرایط انس کودک و نوجوان با قرآن، ایجاد بستر مناسب برای فراگیری مفاهیم قرآنی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به فعالیت در عرصه‌های قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی در بین کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

,

وی تصریح کرد: جشنواره قرآنی ویژه کودک و نوجوان در سه گروه ویژه پیش دبستانی، ابتدایی و گروه مقطع اول متوسطه برگزار می‌شود.

,

موسوی یادآور شد: این جشنواره به تفکیک خواهر و برادر در رشته‌های حفظ، قرائت، نقاشی، گروه‌های همخوانی و اذان متناسب با گروه‌های سنی برگزار و در پایان از منتخبین تجلیل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه