اخبار داغ

سخنگوی محیط زیست آذربایجان‌‌شرقی؛

تصاویر منتشره از وضعیت مرکز نگهداری حیوانات باغلارباغی واقعی نیست

تصاویر منتشره از وضعیت مرکز نگهداری حیوانات باغلارباغی واقعی نیست
قاسم‌زاده گفت: تصویر نگهداری گربه در کنار سیاهگوش مربوط به این مرکز می‌باشد که به دلیل همزادی این دو حیوان است اما تصویر دیگر به هیچ‌وجه مربوط به باغلارباغی نیست و نمی‌دانم این تصاویر و نوشته‌ها را ازکجا آورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج درخصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از وضعیت مرکز نگهداری حیوانات باغلارباغی اظهار داشت: تا جایی که من بازدید کرده‌ام مشکلی وجود نداشته زیرا برای خود خرس‌ یک جایگاه بزرگ و جدید ایجاد کرده‌ و طی بازدید دو روز پیش نیز چنین وضعیتی را ندیده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اگر نیاز باشد یک تور خبری برای بازدید وضعیت این مرکز نگهداری خواهیم گذاشت، متاسفانه برخی‌ها تصور می‌کنند که محل زندگی حیوانات باید اتاقی چهار ستاره باشد در حالی‌که سبک زندگی این حیوانات به گونه‌ای دیگر است و اگر آنگونه که تصور دارند شود حیوانات در آن محل افسرده می‌شوند.

,

مدیر روابط عمومی محیط زیست آذربایجان شرقی با اشاره به تصویر نگهداری یک سیاهگوش و گربه در کنارهم ،عنوان کرد: این گربه از ابتدا همزاد سیاهگوش بوده و قبلا نیز این بحث مطرح شد اما اگر این گربه در قفس نباشد سیاهگوش خواهد مرد زیرا از اول باهم زندگی کرده و همزاد یکدیگرند.

,

وی افزود: این مرکز نگهداری تحت نظارت کارشناسان ما می‌باشد و دکتر دامپزشک دارند، حیواناتی که در باغ‌وحش‌ها نگهداری می‌شوند، حیواناتی که در محیط زیست بتوانند زندگی کنند نمی‌باشند و مصدوم، مجروح یا بیماری خاصی دارند که در آنجا نگهداری می‌شوند زیرا حیوان سالم را در باغ‌وحش نگهداری نمی‌کنند.

,

قاسم‌زاده با بیان اینکه حیوانات باغ‌وحش در درگیری یا حیات وحش مصدوم شده و در باغ‌وحش نگهداری می‌شوند، تاکید کرد: در مرکز نگهداری حیوانات به دلیل تصادف، برق‌گرفتگی به عنوان تیمار نگهداری می‌شوند، اینجا باغ‌وحش نیست بلکه مرکز نگهداری حیوانات وحشیست و چون این حیوانات قادر به زندگی در حیات وحش نیستند باید تا پایان عمر نگهداری شوند و به همین دلیل آنان را به مراکز نگهداری سراب یا تبریز تحویل می‌دهیم.

,

مدیر روابط عمومی محیط زیست آذربایجان شرقی با تکذیب تصاویر منتشر شده از مرکز نگهداری حیوانات باغلارباغی، خاطرنشان ساخت: تصویر نگهداری گربه در کنار سیاهگوش مربوط به این مرکز می‌باشد که به دلیل همزادی این دو حیوان است اما تصویر دیگر به هیچ‌وجه مربوط به باغلارباغی نیست و نمی‌دانم این تصاویر و نوشته‌ها را ازکجا آورده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه