اخبار داغ

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

خلاقیت ضروری‌ترین ویژگی کارآفرینان موفق است/ اینوکا فرصتی برای شکوفایی استعدادهای ناب

خلاقیت ضروری‌ترین ویژگی کارآفرینان موفق است/ اینوکا فرصتی برای شکوفایی استعدادهای ناب
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: فقط خلاق باشید و پشتکار داشته باشید و بقیه ی مسیر را به اینوکا بسپارید. باور کنید آفتاب به گیاهانی حرارت میدهد که سر از خاک بیرون آورده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ سید علی میراحمدی معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در بیان و تبیین رویداد اینوکا گفت: باید هدف خود را شناخت، تنها تفاوت مردم عادی و موفق اینست که مردم موفق یک هدف دورنمای واضح و مشخص از آنچه در آینده قصد انجامش را دارند در ذهن خود ترسیم کرده‌اند، حتما این مسئله را برای خودتان حل کنید "در آینده چه می‌خواهید؟"

وی افزود: اگر خودتان را خلاق می‌دانید پس یکی از ویژگی‌های ضروری کارآفرینان موفق را دارید ولی می‌توانید از خلاقیت‌تان بیش از ساخت یک طرح کسب کار و حل مشکلات خاص بهره بگیرید، شما می‌توانید یک کسب و کار واقعی بسازید، بررسی پرونده تاریخ کارآفرینی دیجیتالی جهان در دو دهه اخیر نشان می‌دهد که حتی مسخره‌ترین ایده‌ها هم توانسته است میلیون‌ها و بعضا میلیاردها دلار، ارزش بازاری کسب کند.

میراحمدی گفت: فقط خلاق باشید و پشتکار داشته باشید و بقیه مسیر را به اینوکا بسپارید، باور کنید آفتاب به گیاهانی حرارت می‌دهد که سر از خاک بیرون آورده باشند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه خروجی‌های استارت آپ‌ها و ایده شوهای استان به اینوکا ختم شود.

وی گفت: اینوکا ترکیبی از ایده، نوآوری و کارآفرینی است و فرصتی برای ساختن رویاها و شکوفایی استعدادهای ناب در جهت رسیدن به کارآفرینی‌های موفق می‌باشد؛ البته با حضور موفق‌ترین کارآفرین‌های کشور، رسیدن به رویاها و خواسته‌های‌تان نیازمند فرمول خاصی نیست، کافیست اینوکا را بهتر بشناسید.

میراحمدی ابراز داشت: کارآفرینی موتور محرکه توسعه اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است، اعضای تیم اینوکا قصد داشته‌اند که با پرداختن به این نکته مهم گامی در راستای تحقق این امر بردارند، اگر درصدد هستید که استعدادهای‌تان را شکوفا کنید؛ در مرحله اول با تلاش و پشت کار خود و در مرحله دوم به کمک فرصتی که اینوکا در اختیارتان قرار داده است می‌توانید به خواسته‌های‌تان جامه عمل بپوشانید.

وی ادامه اهداف اینوکا را اینگونه برشمرد: کسب درآمد، ایجاد اشتغال، استفاده از فرصت‌ها، کمک به جامعه، اثبات شایستگی‌ها، رضایت درونی، کسب استقلال.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه