اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 مدرسه روستایی در اسدآباد در دهه فجر

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 مدرسه روستایی در اسدآباد در دهه فجر
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار مدرسه در روستاهای خاکریز، بادخوره، میوله و وندرآباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحمان سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در طول 39 عمر پربرکت انقلاب اهداف بلندی را داشته است، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم در نظام حفظ انقلاب، ارزش‌های اسلامی و دستاورهای آن است که می‌توان یکی از دستاوردها را نظام آموزشی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه در آستانه 39 سالگرد پیروزی انقلب اسلامی همه مدارس شور و نشاط انقلاب به خود می‌گیرد و در راستا مدارس آذین‌بندی می‌شوند، گفت: در روز اول دهه فجر و همزمان با سالروز ورود امام به وطن، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته خواهد شد و در مدرسه خلیج فارس به صورت نمادین این امر اجرا خواهد شد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از اجرای جنگ فجر پیروزی انقلاب در مدارس خبر داد و گفت: در این دهه با پخش آهنگ‌های انقلابی و بیان خاطرات توسط مبارزین انقلابی انجام خواهد شد.

,

وی تجلیل دانش‌آموزان منتخب مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری توسط بسیج دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، مسابقات وبلاگ نویسی و شعرخوانی، هنرهای تجسمی و دستاورهای دانش‌آموزان،سرکشی از خانواده‌های شهدا، مسابقه نقاشی همگانی را از برنامه‌های مختلف دهه انفلاب برشمرد.

, وی تجلیل دانش‌آموزان منتخب مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری توسط بسیج دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، مسابقات وبلاگ نویسی و شعرخوانی، هنرهای تجسمی و دستاورهای دانش‌آموزان،سرکشی از خانواده‌های شهدا، مسابقه نقاشی همگانی را از برنامه‌های مختلف دهه انفلاب برشمرد.,

سجادی با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره از مسابقات پرسش مهر و قرآن و معارف اسلامی بین دانش‌آموزان و فرهنگیان، گفت: امسال در این دهه مسابقات فرهنگی و هنری در 66 رشته را خواهیم داشت.

,

وی از افتتاح مدارس روستاهای خاکریز و بادخوره خبر داد و گفت: امسال در این دهه روستاهای میوله و وندرآباد نیز با کلنگ زنی زمینی مدارس احداث خواهد شد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از افتتاح یکی از نمازهای مدارس مجهز به فرش محرابی خبر داد و گفت: در سومین روز از دهه فجر امسال محفلی با قران در دارالقرآن آراسته برگزار خواهد شد.

,

وی حضور دانش‌آ‌موزان و فرهنکیان در راهپیمایی 22 بهمن امسال، برگزاری نهضت روشنگری، اعزام روایان انقلاب به مدارس را از دیگر برنامه‌های این دهه در سطح مدارس شهرستان خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه