اخبار داغ

۱۰۸ هزار نفر جمعیت با یک کارگزاری تامین اجتماعی/صف طولانی مردم یاسوج برای تعویض دفترچه + تصاویر

۱۰۸ هزار نفر جمعیت با یک کارگزاری تامین اجتماعی/صف طولانی مردم یاسوج برای تعویض دفترچه + تصاویر
وجود تنها یک کارگزاری برای تعویض دفترچه تلفن باعث شده است که مردم برای تعویض دفترچه خود وقت زیادی را تلف کنند و مدت های طولانی را در انتظار بنشینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، انتظار های چند ساعته برای تعویض دفترچه تامین اجتماعی مردم این شهر را کلافه کرده است و از این وضعیت گله مند هستند به گونه ای که باید دو ساعت و یا بیشتر را منتظر بمانند تا شاید دفترچه آنها تعویض شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

یاسوج با جمعیتی بالغ بر ۱۰۸ هزار و ۵۰۵ نفر تنها یک کارگزاری برای تعویض دفترچه تامین اجتماعی دارد البته خود تامین اجتماعی و یک شعبه در نزدیکی خیابان مصلی نیز این کار را انجام می دهند با این وجود هنوز نتوانسته اند صف های طولانی تعویض دفترچه را کوتاه تر کنند.

,

در سال 87 به دلیل شلوغی و حجم بالای کار در تامین اجتماعی استان یک کارگزاری برای تعویض دفترچه تامین اجتماعی در یاسوج تاسیس شد که این کارگزاری نیز بعد از گذارندن مراحل قانونی خود به بخش خصوصی واگذار شد که هنوز این کارگزاری در اختیار بخش خصوصی است.

,
, ,

 

,

مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: علاوه بر این کارگزاری دو شعبه دیگر تامین اجتماعی کار تعویض دفترچه ها را انجام می دهند اما این کارگزاری حالت خصوصی دارد.

,

محسن امیر سلیمانی بیان کرد: این کارگزاری زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است و به صورت مرتب از انها بازدید و نظارت انجام می شود و مردم در صورت شلوغ مردم این کارگزاری می توانند به شعبه های دیگر مراجعه کنند و کار تعویض دفترچه خود را انجام دهند.

,

مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان گفت: با این وجود پیگیری این موضوع هستیم که یک شعبه دیگر یا واحد کارگزاری اضافه شود که به موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور بستگی دارد.

,

وی افزود: سال 87 بر اساس آزمونی که برگزار شد آقای لرکی مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان با موفق شدن در این آزمون این کارگزاری را تحویل گرفت و اکنون کار این کارگزاری توسط خانواده وی انجام می شود.

,

انتظار می رود برای این مشکل چاره ای اندیشیده شود چرا که مردم باید ساعت های زیادی را در این کارگزاری ها تلف کنند تا شاید دفترچه انها تعویض شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه