اخبار داغ

تحولات منطقه؛

ایجاد کمربند امنیتی برای دومین فرودگاه بزرگ شمال سوریه+ فیلم و نقشه

ایجاد کمربند امنیتی برای دومین فرودگاه بزرگ شمال سوریه+ فیلم و نقشه
نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند، در ادامه عملیات خود در استان ادلب سوریه، چند شهرک دیگر را در اطراف فرودگاه نظامی «ابوالضهور» آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای سوری و مقاومت بعد از آنکه موفق شدند مواضع خود را در فرودگاه نظامی«ابوالضهور» واقع در شرق استان ادلب تثبیت کنند، عملیات جدیدی را از صبح روز گذشته در محور شمالی، شرقی و غربی فرودگاه با هدف ایجاد کمربند امنیتی در اطراف فرودگاه آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

گروهی از نیروهای سوری مستقر در محور غربی فرودگاه عملیات آزادسازی شهرک «ابوالضهور» را با پشتیبانی جنگنده های روسی آغاز کردند و توانستند بخش از شهرک را از وجود تروریست ها تخلیه کنند؛ درگیری در این محور جهت آزادسازی شهرک همچنان ادامه دارد.

,

از محور شمالی فرودگاه خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند، با حمله غافلگیرکننده خود علیه مواضع تروریست های «جبهه النُصره، فیلق الشام و …»، دو شهرک «رسم الجنی و تباره الهشیر» را آزاد کرده و شماری از تروریست ها را کشته و زخمی کنند.

,

به گزارش «اعلام الحربی» مقاومت، نیروهای مقاومت در محور غربی فرودگاه ابوالضهور توانستند بعد از درگیری سنگین با تروریست ها، شهرک های «رسم الرحمل، دویرالحوطه و خربه الفجر» را به طور کامل از کنترل تروریست ها خارج کنند و شماری از تروریست ها را از پای درآوردند.

, ,
syria (1)
,
syria (1)
, syria (1), syria (1),
,
syria (2)
,
syria (2)
, syria (2), syria (2),
,
syria (3)
,
syria (3)
, syria (3), syria (3),

به گزارش منابع میدانی، عملیات نیروهای مقاومت تا پاکسازی کامل محور جنوبی استان های«حلب و ادلب» و شمال شرق استان حماه ادامه خواهد داشت.

,

نیروهای مقاومت در دو روز گذشته، موفق شدند با آزادسازی چند شهرک در محور غربی خناصر، بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال تروریست ها را در جنوب استان حلب و شمال شرق حماه، به محاصره خود دربیاورند.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه