اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خبرداد؛

صحن حضرت فاطمه (س) در نجف بزرگترین بنای تاریخی جهان اسلام است/ آغاز پروژه ساخت صحن حضرت زینب (س) در شهر مقدس کربلا

صحن حضرت فاطمه (س) در نجف بزرگترین بنای تاریخی جهان اسلام است/ آغاز پروژه ساخت صحن حضرت زینب (س) در شهر مقدس کربلا
علی داداش زاده گفت: به همت مردم خیر استان بزرگترین بنای تاریخی در طول تاریخ اسلام در نجف و حرم حضرت علی (ع) بنام صحن حضرت فاطمه(س) به مساحت ۲۲۰ هزار مترمربع در دست ساخت توسط ستاد عتبات استان آذربایجان شرقی است که قسمتهای زیارتی آن به اتمام رسیده و مابقی قسمتها نیز در دست ساخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  پیک هشترود، علی داداش زاده مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی صبح امروز  درجلسه هماهنگی دفتر نمایندگی این ستاد در شهرستان هشترود که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۴ بصورت رسمی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و ۱۵۰ پروژه مختلف نیز در طول سالهای گذشته انجام داده و ۵۵ پروژه نیز در دست اجرا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: به همت مردم خیر استان بزرگترین بنای تاریخی در طول تاریخ اسلام در نجف و حرم حضرت علی (ع) بنام صحن حضرت فاطمه(س) به مساحت ۲۲۰ هزار مترمربع در دست ساخت توسط ستاد عتبات استان آذربایجان شرقی است که قسمتهای زیارتی آن به اتمام رسیده و مابقی قسمتها نیز در دست ساخت است.

,

 

,

داداش زاده افزود: پروژه صحن حضرت زینب (س) در شهر مقدس کربلا نیز به مساحت ۱۶۵ هزار مترمربع در حال اجرا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است. همچنین عملیات پیچیده مهندسی لاغرسازی ستون های دور ضریح و افزایش ارتفاع گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز در حال اجراست.

,

 

,

وی تصریح کرد: از دیگر پروه های استانی نیز می توان به انبار امام حسن مجتبی(ع) در کربلا، ساختمان اداری ستاد بازسازی عتبات عالیات در ۶ طبقه و ساخت نیم ضریح تل زینبیه که برای اولین بار در استان در دست ساخت است و در این راه از نیروهای فنی دانشگاه هنرهای اسلامی استان استفاده شده و بمدد همین کار استان ما تبدیل به یکی از قطبهای ساخت ضریح تبدیل خواهد شد که انشالله بعد از عید نصب خواهد شد.

,

 

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ادامه داد: اعتبارات ستاد از طریق مشارکتهای مردمی است و مردم خیر استان نیز همواره پای کار هستند.

,

 

,

داداش زاده خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین امسال توانستیم برای ۸ میلیون زائر خدمات ارائه بدیم و در طول مدت مراسم حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار غذا توزیع شد. همچنین روزانه نیز برای بیش از ۵ هزار نفر خدمات درمانی نیز ارائه می شد.

,

 

,

وی از مسئولین شهرستان هشترود خواست تا در استقرار مکان ثابت برای دفتر ستاد در شهرستان و همچنین همکاری ادارات و نهادها با نمایندگی ستاد در شهرستان همکاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه