اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نمایندگان مجلس پیگیر واردات کالاهای غیرقانونی به کشور باشند

نمایندگان مجلس پیگیر واردات کالاهای غیرقانونی به کشور باشند
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس پیگیر موضوع قاچاق کالا باشند چراکه یکی از وظایف نمایندگان آن ها نظارت بر اجرای درست قوانین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آمار بالای واردات اظهار داشت: آمار بالای واردات چه به‌صورت قانونی و چه به‌صورت غیرمجاز خوشحال‌کننده نیست ولی اما اگر در صادرات آمار بالایی داشته باشیم جای خوشحالی و امیدواری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: واردات اگر درزمینهٔ کالاهای غیرضروری باشد جای خوشحالی نیست چه‌بسا کالاهای موردنیاز با همان کیفیت و باقیمت پایین در داخل کشور تولید می‌شود و ما با واردات غیرضروری یک زیان قطعی بوده و بر اقتصاد کشور آسیب می‌رساند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بارها به آن تأکید کرده است و شعار سال اعلام کردند اقدام و عمل را خواستار شدن و گویای این است که چندان اقدام و عملی در اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته بود.

,

وی، ادامه داد: مسئولین گزارشات کارهای صورت گرفته درزمینهٔ تحقق اقتصاد مقاومتی برای مردم بیان و تشریح کنند چراکه این آمار بالای واردات برای کشور نگران‌کننده است.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شبستری، در خصوص قاچاق کالا به کشور اظهار داشت: واردات کالاهای غیرقانونی به کشور سم مهلکی برای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد کشور است.

,

وی، درباره کنترل و محدود کردن کالاهای غیرضروری که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود گفت: یکی از راهای پیشرفت کشور جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق و غیرضروری است.

,

وی، ادامه داد: با باز گذاشتن دروازه ورود کالاهای غیرضروری و قاچاق کار کارگر ایرانی را با مشکل مواجه می‌کنیم و ضربه سختی به کارگاه‌های تولیدی است و هم‌اکنون نیز کارگاه‌های تولیدی در آذربایجان غربی و مناطق دیگر با مشکل مواجه هستند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که مسئولان به منویات مقام معظم رهبری و خواسته‌های عمل کنند به خواسته‌های مردم عمل کنند و نمایندگان مجلس نیز پیگیر این موضوع قاچاق کالاها باشند چراکه یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای درست قوانین بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه