اخبار داغ

پدر شهید مدافع حرم:

خدا را شاکریم که فرزندمان را در راه حضرت زینب(س) قربانی کردیم / طعنه زنندگان به شهدای مدافع حرم جاهل هستند

خدا را شاکریم که فرزندمان را در راه حضرت زینب(س) قربانی کردیم / طعنه زنندگان به شهدای مدافع حرم جاهل هستند
پدر شهید مدافع حرم محمد رضا فخیمی بمناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) در گفتگو با ائل گفت: خدا را شاکریم که فرزندمان را در راه حضرت زینب(س) قربانی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول فخیمی، پدر شهید مدافع حرم محمد رضا فخیمی بمناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) در گفتگو با ائل در خصوص افتخار داشتن فرزند فدایی اهل بیت(ع) گفت: خدا را شاکر هستیم که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال توانستیم خدمتی در راه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کرده باشیم و فرزندمان را قربانی حضرت زینب(س) کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

وی با اشاره به اینکه همه ما زیارت آزادانه و معنوی کربلا و اربعین را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم؛ خاطر نشان کرد: اگر در آینده شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند به حرم شریف حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه مشرف شوند؛ باید بدانند که در اثر فداکاری ها و زحمات شهدای مدافع حرم است که می توانند به این زیارت بروند و این شهدا هستند که سر دادند تا ما سرفراز باشیم.

,

این پدر شهید مدافع حرم در پایان تصریح کرد: کسانی که به هر دلیل به شهدای مدافع حرم طعنه می زنند و ارزش کار بزرگ شهدا را زیر سوال می برند؛ افراد جاهل و نادانی بیش نیستند و این افراد از زمان حضرت علی(ع) تا به امروز بوده اند و ما باید از خدا بخواهیم که این ها را هدایت کرده و از جهل ونادانی نجات شان دهد.

,

وی تاکید کرد: کسانی  بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب همچنان در تردید هستند و می گویند که « خدا به حق کمک کند »؛ اینها  مگر تاکنون حق و باطل را تشخیص نداده اند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه