اخبار داغ

آیت الله علوی گرگانی:

تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه لازمه سعادت جامعه است

تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه لازمه سعادت جامعه است
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید نسبت به مسائل دینی آگاهی بیشتری کسب کنیم، گفت: تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه لازمه سعادت جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسای پاسگاه‌های انتظامی، مدیران بخش‌های راهنمایی و رانندگی و پلیس راه آهن با اشاره به مسئله بصیرت افزایی، اظهار داشت: انسان ها همیشه برای رشد خود باید تلاش کنند تا کامل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: هر فردی باید به سوی خدا حرکت کند و اعمال نیکو انجام دهد تا در پرونده اعمال او حسنات ثبت و ضبط شود.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید پیرو ولایت وقرآن باشیم، گفت: باید در مسیر قرآن حرکت کرد تا بصیرت به دست بیاوریم.

,

وی افزود: باید در مجالس مذهبی و ذکر و دعا شرکت کنیم و از آنها دور نشویم تا دچار گمراهی نشویم چرا که نفس به مبارزه با انسان می پردازد که باید مراقب باشیم.

,

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه نفس انسان را به کارهای خلاف امر می‌کند، بیان داشت: اگر مقداری نفس را رها کنید؛ انسان را به هلاکت می‌رساند بنابراین همواره باید به تزکیه نفس توجه داشته باشیم.

,

وی ابراز داشت: افراد در هر پست و منصبی قرار دارند، نباید از برکات و درس‌های اهل بیت(ع) فاصله بگیرند و در عبادات، برنامه وخدمت به این امر توجه داشته باشند.

,

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید دنبالرو رهبری باشیم ، عنوان داشت: باید نسبت به مسائل دینی آگاهی بیشتری کسب کنیم و دست از ولایت برنداریم.

,

وی خاطرنشان کرد: در روز قیامت به اعمال خوب و یا بد انسان رسیدگی می شود ، چه خوب است که اعمال خوب ما بیشتر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه