اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

قرچک دارای 52000 دانش‌آموز از اقوام مختلف ایرانی است

قرچک دارای 52000 دانش‌آموز از اقوام مختلف ایرانی است
مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: شهرستان قرچک دارای 52 هزار دانش‌آموز است که اقوام مختلف ایرانی در کنار هم زندگی می‌کنند و قرچک به‌عنوان ایرانی کوچک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ مهدی نیکبخت ، مدیر آموزش و مرورش قرچک در آئین تجلیل از برگزیدگان سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری جنوب شرق استان تهران که در کانون ملائک قرچک برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان قرچک در مساحت 90 کیلومترمربع در جنوب شرق تهران قرار دارد و در این شهرستان دارای 52 هزار دانش‌آموز است که اقوام مختلف ایرانی در کنار هم زندگی می‌کنند و قرچک به‌عنوان ایرانی کوچک است.

وی گفت: افراد و شخصیت‌های مهمی در این شهرستان زندگی کردند و افتخارات زیادی را برای شهرستان کسب کردند و می‌توان به‌عنوان‌مثال به سرلشکر شهید منصور ستاری اشاره کرد.

نیکبخت در ادامه افزود: از آثار باستانی شهرستان قرچک دو تپه باستانی و پل مشهد الشهدای 15 خرداد است که در سال 42 در آنجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بیان داشت: شهرستان قرچک به‌عنوان جوان‌ترین و متراکم‌ترین شهرستان استان تهران است که نگاه ویژه مسؤولان امر در جهت توسعه و پیشرفت را می‌طلبد.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: تمرکززدایی از برنامه‌های مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران است که این برنامه استانی در شهرستان قرچک انجام می‌شود و این موضوع باعث کاهش هزینه و صرف جویی می‌شود.

وی تأکید کرد: ما در آئین تجلیل همیشه بیان می‌گویم وقتی یک مقامی و رتبه‌ای را در استان تهران کسب می‌کنیم خیلی مهم است و سختی کار آن‌ها بعد از کسب این موفقیت است که باید این رتبه را حفظ کنند و تلاش دوچندان داشته باشنده‌ام پیشرفت داشته باشند و مقام خود را حفظ کنند..

نیکبخت در پایان خاطرنشان کرد: در این جمع دانش‌آموزانی هستند که تکلیف خود را با الباقی دانش آموزان مشخص کردید و راه و آینده خود را تا حدودی مشخص است و با توجه به مهارتی که به‌دست‌آمده باعث ایجاد شغل آن‌ها در آینده می‌شود.
گفتنی است، در پایان مراسم از نفرات برتر تجلیل به‌عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه