اخبار داغ

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام گرفت؛

صادرات محصولات دانش بنیان دانشگاه صنعتی قوچان به خارج از کشور

صادرات محصولات دانش بنیان دانشگاه صنعتی قوچان به خارج از کشور
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تبدیل علم به ثروت، اولین محموله محصول دانش بنیان کامپوزیت تولیدی این دانشگاه به کشور عراق صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اصغر بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار  قوچان خبر با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای تبدیل شده به دانشگاهی کارآفرین و تحقق اقتصادی مقاومتی و تبدیل علم به ثروت، گفت: اولین محموله محصولات دانش بنیان شرکت صدرا که از شرکت های دانش بنیان این دانشگاه است، به کشور عراق صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

 

,

وی با بیان اینکه ارزش این صادرات بیش از شش میلیار ریال است، ادامه داد: این کامپوزیت ها در شرکت مهندسی کامپوزیت صدرا و توسط ستار ملکی و عطیه اندخشیده، از اساتید و پژوهشگران گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه تولید شده است.

,

 

,

 وی با بیان اینکه این محصولات هم اکنون در یکی از پروژه های نفتی کشور عراق توسط شرکت Sert Company LTD for Oil Services نصب و راه اندازی شده است، افزود: کسب این موفقیت موجب افتخار و سرافرازی دانشگاه صنعتی قوچان و منشاء شور و نشاط در عرصه علم و صنعت در میان دیگر استادان، پژوهشگران و دانشجویان خواهد بود.

, Sert Company LTD for Oil Services,

 

,

بهشتی با اشاره به انعقاد قرارداد پروژه طراحی، ساخت و راه اندازی کوره خلا  به ارزش تقریبی شش میلیارد ریال در دانشگاه صنعتی قوچان نیز خاطر نشان کرد:  با تلاش و همکاری جمعی از کارمندان و اعضا هیئت علمی گروه های مختلف این دانشگاه، قرارداد پژوهشی " طراحی، ساخت و راه اندازی کوره خلا" به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال بین دانشگاه صنعتی قوچان با یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه شیراز منعقد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه