اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان:

شورای آموزش و پرورش استان جزء سه شورای برتر کشور قرار گرفت/ سیاست سازمان حذف مدارس تیزهوشان است

شورای آموزش و پرورش استان جزء سه شورای برتر کشور قرار گرفت/ سیاست سازمان حذف مدارس تیزهوشان است
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از قرار گرفتن شورای آموزش و پرورش استان کردستان در بین سه شورای برتر کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، رشید قربانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اعلام این خبر ، اظهار داشت:شورای آموزش و پرورش نقش بسزایی در پیشرفت این نهاد فرهنگی اجتماعی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , بیجار بام ایران, ,

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش را یک مجموعه با اهمیت است ، افزود: در نظام شورای آموزش و پرورش باید از دیدگاههای سایر افراد استفاده شود.

,

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در نظامهای توسعه یافته و پیشرفته آموزش و پرورش به صورت همفکری جمعی اداره می شود و در کشور مانیز با توجه به حساسیت امر تعلیم و تربیت شوراهای آموزش و پرورش نقش بسزایی در بسیاری از اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان دارد.

,

قربانی در جواب گلایه برخی از اعضاء به خاطر نبود مدرسه تیزهوشان ، عنوان کرد: یکی از سیاست های آموزش و پرورش جمع آوری این مدارس است.

,

وی ادامه داد: طبق برنامه قبلی قرار بود برای سال تحصیلی جدید مدرسه تیزهوشان در مقطع اول حذف شود اما به دلیا بعضی دست های پشت پرده تا کنون این امر محقق نشده است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: اگر تا کنون مدرسه تیزهوشان به بیجار تعلق نگرفته بخاطر کمی جمعیت در این شهرستان است.

,

قربانی بیان داشت: وجود چنین مدارسی نوعی تبعیض بین اقشار مختلف جامعه است که در زمان برگزاری امتحانات ورودی نیز موجب بروز استرس و مشکلاتی برای خانواده ها می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه نبود مدرسه تیزهوشان بهتر از بودن آنها است ، افزود: مدارس دولتی نمونه جایگاه خاصی دارند و می تواند در ارتقای تحصیلی دانش آموزان موثر باشد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود اعلام کرد: توانمند سازی نیروی انسانی در اولویت کار سازمان آموزش و پرورش است.

,

قربانی با اعلام این خبر که یک سوم مدارس استان کردستان هوشمند سازی شده است بر مصرف آب ، گاز و برق در مدارس طبق الگوی مصرف تاکید کرد.

,

وی یادآور شد: در بودجه سال 96 استان یک میلیارد و 235 میلیون تومان برای اتمام پروژه استخر آموزش و پرورش بیجار اختصاص داده شده است و بهتر است اعتبار تملک داریی ها این پروژه برای اتمام پروژه 12 کلاسه حجاب بکارگیری شود.

,

لازم به ذکر است در این جلسه از خبرنگار بیجار بام ایران به خاطر فراهم کردن شرایط استفاده رایگان برای تعدادی از دانش آموزان خوابگاهی تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه