اخبار داغ

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

کتاب "پا به پای جنگ" در زنجان رونمایی می شود/ دوازدهمین کتاب مرکز حفظ آثار سپاه زنجان رونمایی شد

کتاب "پا به پای جنگ" در زنجان رونمایی می شود/ دوازدهمین کتاب مرکز حفظ آثار سپاه زنجان رونمایی شد
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از چاپ خاطرات 40 نفر از رزمندگان شرکت توزیع برق استان زنجان با عنوان پا به پای جنگ در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدشمس‌الدین موسوی در گفت ‌و گو با موج رسا؛ اظهار داشت: دوازدهمین کتاب از سری آثار چاپ شده در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با عنوان "انتهای بن‌ بست دوم" طی مراسمی رونمایی شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

 وی با بیان اینکه مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از سال 94 فعالیت خود را با انتشارات غواص آغاز کرده است، گفت: طی این مدت 12 کتاب در خصوص خاطرات شهدا و رزمندگان استان به چاپ رسیده است.

,

این مسئول با اشاره به رونمایی کتاب «انتهای بن‌بست دوم» روایتی از زندگی شهید غواص عباس منتخبی به روایت فاطمه جزء پناهی مادر شهید،خاطرنشان کرد: این بانوی مبارز و انقلابی خاطرات فرزند شهید خود را در این کتاب بازگویی کرده است.

,

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: این کتاب با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

,

موسوی با بیان اینکه این چهارمین کتاب این مرکز است که در سال جاری چاپ شده است، ادامه داد: کتاب "بمان زندگی کن"مجموعه زندگینامه شهید داود مرداخانی،شهد مدافع حرم استان زنجان، "جا مانده نبر" مجموعه خاطران شهید خلیل عباسی و مجموعه خاطرات شهدای شهرستان خرم دره با عنوان "بی برادر" طی امسال به چاپ رسیده است.

,

وی گفت: همچنین با حمایت این مرکز نیز با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان مجموعه خاطرات شهدای گمنام به چاپ رسیده است.

,

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به چاپ سه کتاب دیگر تا پایان سال از سوی این مرکز، بیان داشت: کتاب مجموعه زندگینامه و خاطرات شهید میرزاعلی رستمخانی و شهید عبدالوهاب جعفری از رزمندگان قشر کارگر به چاپ می رسد.

,

موسوی ادامه داد: همچنین تلاش می شود مجموعه خاطرات شهید سید حسین صادقی نیز  تا پایان سال به مجموعه کتاب های چاپ شده استان اضافه شود.

,

وی از چاپ خاطرات 40 نفر از رزمندگان شرکت توزیع برق استان زنجان با عنوان پا به پای جنگ در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مجموعه در این دهه رونمایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه