اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه:

تشکیل پرونده برای 21 هزار و 391 واحد برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله زده

تشکیل پرونده برای 21 هزار و 391 واحد برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله زده
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 6 هزار کانکس تحویل مردم زلزله زده سرپل ذهاب شده است، گفت : بنیاد مسکن با توجه به وظیفه خود موظف به تحویل کانکس به واجدین شرایط است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در مجموع ارزیابی های صورت گرفته کارشناسان ستادهای معین بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای تابعه، تعداد 13هزار و 579واحد احداثی نوع یک و 1718 واحد احداثی نوع دو، تعداد 16هزار و 732 واحد تعمیری ارزیابی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی درا,

 

,

وی افزود: در یک هزار و594 واحد عملیات تعمیری به اتمام رسیده است و در 5هزار و 251 واحد عملیات تعمیر در حال انجام است.

,

, ,

وی با بیان اینکه برای 21هزار و 391 واحد پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: برای تعداد 16 هزار و 958 واحد اعم از احداثی و تعمیری، معرفی نامه به بانک‌های عامل صادر شده ، 9هزار و 143 واحد موفق به انعقاد قرارداد با بانک شدند و به 8 هزار و 926 واحد نیز وام بلاعوض پرداخت شده تا نسبت به شروع عملیات تعمیر و مرمت واحد خود اقدام کنند.

,

وی با بیان اینکه در 8هزار و 904 واحد عملیات آواربرداری به پایان رسیده است، گفت: تاکنون برای 266 واحد مسکونی فونداسیون ریخته شده وعملیات پی کنی یک هزار و 581 واحد و دیوار چینی بیش از 34 واحد مسکونی نیز در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب و روستاهای تابعه به پایان رسیده است و برای 65 واحد اسکلت بندی نصب و اجرا شده است.

,

, ,

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیان داشت: تاکنون 6هزار و 35 کانکس توسط بنیاد مسکن  وبالغ بر 2 هزار کانکس نیز توسط خیران به مردم مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب تحویل شده است.وی اظهار داشت: 2هزار و 950 نفر متقاضی حادثه دیده تمایل به دریافت کانکس نداشتند و در قبال آن ساکنین روستا مبلغ 3 میلیون تومان و درشهر 5 میلیون تومان وجه دریافت کردند.

,

, ,

این مقام مسئول یادآور شد: تاکنون یک هزار و 880 مستاجرشهری درسرپل ذهاب کمک اجاره بهاء دریافت کرده اند و اکنون در حال رصد نقاط زلزله زده این شهرستان هستیم که اگر خانواری واجد شرایط اسکان موقت باشند و کانکس نگرفته اند بنیاد مسکن موظف است به آنها تحویل دهد.

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه