اخبار داغ

رئیس شورای بانک‌های خراسان رضوی:

افزایش تقاضا در دوماهه آخر سال باعث افزایش قیمت ارز شده است

افزایش تقاضا در دوماهه آخر سال باعث افزایش قیمت ارز شده است
رئیس شورای بانک‌های خراسان رضوی گفت: نوسان قیمت ارز به علت این است که به آخر سال نزدیک می‌شویم و بازار به علت افزایش تقاضا به تلاطم می‌افتد و حرکت آن بیشتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود منصوری در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون وضعیت پرتلاطم بازار ارز در روزهای گذشته، اظهار کرد: در وضعیت فعلی بازار واحدهای ارزی استان با قدرت کار خود را ادامه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس شورای بانک‌های خراسان رضوی افزود: نوسان قیمت ارز به علت این است که به آخر سال نزدیک می‌شویم و بازار به علت افزایش تقاضا به تلاطم می‌افتد و حرکت آن بیشتر می‌شود؛ چراکه چنانچه کسانی بخواهند برای سال آینده کالایی خریداری و یا وارد کنند و یا اینکه مسافرت خارج از کشور داشته باشند و به علاوه بسیاری عوامل دیگر در این دو ماهه آن را پیگیری می‌کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه تحرک و یا تلاطم در بازار ارز به علت تقاضا اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: تمام عوامل فوق در دو ماهه آخر سال یعنی بهمن و اسفند باعث تلاطم در بازار می‌شوند؛ چراکه به افزایش تقاضا در بازار ارز منتج می‌شود.

,

 

,

رئیس شورای بانک‌های خراسان رضوی بیان کرد: تقاضا در بازار ارز باعث خارج شدن بازار از وضعیت سکون می‌شود و به وضعیتی مشابه وضعیت فعلی تغییر وضعیت می‌دهد؛ چراکه افزایش تقاضا را به دنبال دارد.

,

 

,

منصوری عنوان کرد: بقیه بازارها علاوه بر بازار ارز نیز از تلاطم مستثنی نیستند زیرا همه بازارها با توجه به اینکه تورم غیر قابل پیش‌بینی است در انتهای سال برای سال آینده خرید می‌کنند که همین به معنای افزایش تقاضا است و افزایش تقاضا تلاطم و تورم را به دنبال دارد.

,

 

,

وی یادآور شد: عملا تمامی فعالیت‌های بازار به دلیل افزایش مبادلات و پیش‌بینی برای ارزان خریدن کالا در سال جاری برای سال آینده، زیاد می‌شود و بنا به دلایل گفته شده پیش‌بینی این است، در این دوماهه بازار آشفته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه