اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان:

گرد و غبار شعاع دید در جنوب کرمان را به 300متر کاهش داد

گرد و غبار شعاع دید در جنوب کرمان را به 300متر کاهش داد
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد از صبح امروز به دلیل بروزبروز پدیده طوفان و گرد و غبار میدان دید در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان به ۳۰۰متر کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ،مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به وزش طوفان و تند باد در مرزهای شرقی و ورود گردو خاک حاصل از این طوفان به حوزه جنوب استان کرمان سبب کاهش دید افقی در محورهای جنوب استان کرمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

مسعود جمیلی با بیان اینکه گشتهای راهداری در محورهای ارتباطی حضور دارند افزود: با توجه به دریافت تصاویر از دوربین های نظارت تصویری در محورهای ارتباطی در حوزه شهرستان رودبار ،کهنوج ، قلعه گنج و جیرفت بیشترین کاهش دید را شاهد هستیم.

,

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه غلظت گردو غبار شعاع دید در محور رودبار- ایرانشهر به ۱۰۰متر کاهش یافته است،گفت: و از رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوب استان کرمان به ویژه محور رودبار- ایرانشهر را دارند خواست با توجه به ماندگاری و سکون این گردو غبار در پهنه جنوبی استان و در پی آن در محورهای ارتباطی جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت ومطمئنه رانندگی کنند.

,

, ,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد :با توجه به کاهش دید افقی در محورهای فرعی ،روستایی و عشایری شهرستانهای قلعه گنج و منوجان رانندگان با صبوری و رعایت جوانب احتیاط و روشن کردن چراغ های خودرو اقدام به تردد کنند و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند .

,

وی سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راههای جنوب استان را پاسخگوی مردم ،رانندگان و مسافران دانست و افزود:در زمان بروز پدیده طوفان و گردو غبار توجه رانندگان به علایم جاده نظیر خط کشی و تابلوهای هشدار دهنده و پرهیز از عجله و شتاب را بهترین راههای رانندگی ایمن دانست .

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه