اخبار داغ

چرا ارشاد تنگستان بدون مسئول اداره می شود؟

چرا ارشاد تنگستان بدون مسئول اداره می شود؟
با انتصاب مسئول سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان به عنوان شهردار شهر اهرم این اداره همچنان بدون مسئول یا سرپرست به کار خود اداره داده و بدون رئیس باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما،  با وجود ماهها از انتصاب عباس جاودانی به عنوان شهر دار شهر اهرم اداره ارشاد تنگستان بدون رئیس اداره می شود و گاه گاهی اتفاقاتی می افتد که وجود یک مسئول و ریاست بیش از پیش در این منصب خود را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،  ,

 در همین راستا و پیش ربط این موضوع می توان به برگزاری برنامه ی مهم فرهنگی بزرگداشت شاعر بزرگ ایران زمین مولانا در سالن مجتمع فرهنگی این اداره اشاره کرد که در آن بیشتر شاهداستقبال میهمانان از شهرستانهای همجوار بودیم تا هنرمندان تنگستانی و حضور کمرنگ اهالی فرهنگ و ادب شهرستان یا افراد دانش آموخته رشته ادبیات از شهرستان این سوال را در ذهن متبادر می کرد که چرا در حالی که تنگستان میزبان است حضور تنگستانیها کمرنگ بوده است.

,

شاید اگر بخواهیم به دنبال دلیلی برای این موضوع باشیم اولین چیزی که به ذهن خطور می کند عدم وجود مسئول برای اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان است که بعد از دو ماه از خداحافظی عباس جاودانی از ارشاد همچنان در پس سیاسی کاری مفرط دوستان دست اندر کار خوابیده است دکه باید چاره ای برای آن پیدا کرد.

,

در همین راستا بارها و بارها هنرمندان  و فعالین فرهنگی و هنری شهرستان چه در فضای مجازی و چه در دیگر میادین هشدارهایی را در این خصوص به سمکع مسئولین رسانده اند که متاسفانه گوش شنوایی نیست که این گلایه مندیها و خواست بحق را بشنود.

,

به طور واقع باید مسئولین امر پاسخ دهند که چرا پس از گذشت دو ماه این اداره هنوز بدون حتی سرپرست اداره می شود مگر در تنگستان قحط الرجال است که تا کنون مسولین فکری به حال این اداره نمی کنند، این  عدم پاسخگویی به مطالبات مردم شایسته مدیران بالا دستی تنگستان نبوده و نخواهد بود.

,

آنچه جای سوال دارد این است که آیا در تنگستان با وجود این همه نیروی بومی خوب  برای سکان داری اداره ارشاد تنگستان آیا دوستان دست اندر کار کسی را پیدا نکرده اند یا قصه چیز دیگری است و مسئولین بزرگوار به دنبال افرادی خارج از شهرستان هستند که البته شنیده ها حاکی از آن هست نماینده سابق دشتی و تنگستان برای انتخاب رئیس اداره ارشاد تنگستان دست بکار شده است و دنبال شخص مورد نظر خود می باشد تا سکان اداره ارشاد دست بگیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه