اخبار داغ

قرعه کشی چهارمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال هنرمندان در کیش/ایران همگروه ترکیه، آذربایجان و ژاپن شد

قرعه کشی چهارمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال هنرمندان در کیش/ایران همگروه ترکیه، آذربایجان و ژاپن شد
مراسم قرعه کشی جهارمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان با حضور جهره های مطرح فوتبال و هنر در کیش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،آیین قرعه کشی چهارمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان با حضور 13 کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

بنابراین گزارش این دوره از رقابت ها از 5 اسفند ماه 96 به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار می شود که در این دوره از رقابت ها هنرمندان 13 کشور در زمین فوتبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

,

در این مراسم که نمایندگان کشورهای شرکت کننده و چهره های مطرح فوتبال و هنر کشور حضور داشتند، تیم های برزیل، مجارستان و آلمان در گروه A، تیم های ایران، ترکیه، ژاپن و آذربایجان در گروه B، و تیم های اسلونی، هلند، رومانی، سوئد و روسیه در گروه C در مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت می کنند.

,

در مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جام جهانی فوتبال هفت نفره پیشکسوتان ورزشی نظیر حسن روشن، محمد پنجعلی، بهتاش فریبا، محمدرضا طالقانی، خواهران منصوریان، بهرام افشار زاده، و چهره های هنری چون اصغرهمت و شراره رخام حضور داشتند.

,

گفتنی است تیم بانوان هنرمند ایران در دیداری دوستانه با تیم منتخب بانوان کیش روز گذشته (یکشنبه) به میدان رفتند که این مسابقه با نتیجه 5 بر 2 به سود هنرمندان پایان یافت.

,

امروز نیز دیدار دوستانه ای بین تیم های منتخب هنرمندان ایران و جهان با تیم پیشکسوتان استقلال تهران از ساعت 1:30 دقیققه در زمین چمن شماره یک مجموعه المپیک کیش برگزار می شود.

,

درآمد حاصل از این مسابقات با هماهنگی ستاد دیه کشور صرف آزادی زندانیان می شود.

,

باشگاه هنرمندان ایران بنیانگذار برگزاری این رقابت ها در سطح جهانی است که چهارمین دوره خود را اسفندماه سالجاری پشت سر خواهد گذاشت.
سومین دوره جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان با قهرمانی ایران در همدان برگزار شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه