اخبار داغ

توسط کمیته خدمات رسانی؛

توزیع 5400 بسته حمایتی بین خانواده های کم بضاعت/ اجرای 5 یادواره شهدا در دهه مبارک فجر

توزیع 5400 بسته حمایتی بین خانواده های کم بضاعت/ اجرای 5 یادواره شهدا در دهه مبارک فجر
در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید استان، تعداد 5400 بسته فرهنگی، غذایی، البسه و جهیزیه با مشارکت و هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و تعدادی از ادارات کل سطح استان در میان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت استان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان در آبان ماه سال 1397 برگزار می شود و ستاد کنگره در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم معنوی، 28 کمیته را جهت فعالیت در امر کنگره انتخاب و شرح وظایف هر یک از کمیته ها را با تشکیل جلسات منظم با اعضای کمیته ها پیگیری می کند. کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به عنوان کمیته خدمات رسانی یکی از کمیته های فعال در امر کنگره 5400 شهید می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

سرهنگ پاسدار ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان در جلسه هماهنگی کمیته خدمات رسانی گفت: سرکشی از خانواده های کم بضاعت یکی از برنامه های مناسبی است که کمیته امداد هر شهرستان می تواند به تعداد شهدای آن شهرستان از خانواده های کم بضاعت سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.

,

 

,

محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ضمن اشاره به لزوم فعالیت تمام ادارات و سازمان ها در اجرای برنامه های کنگره 5400 شهید گفت: لوح یادبود و وصیت نامه شهدا باید به عنوان بسته فرهنگی در میان خانواده های بی بضاعت استان توزیع شود، تا این قشر جامعه نیز در راستای برنامه های فرهنگی کنگره 5400 شهید قرار گیرند و با راه رسم شهدای گرانقدر بیش از پیش آشنا شوند.

,

 

,

مسئول کمیته خدمات رسانی با بیان اینکه یکی از وظایف کمیته خدمات رسانی توزیع بسته های فرهنگی ـ  غذایی بین خانواده های کم بضاعت استان می باشد ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت تعدادی از ادارات کل سطح استان که مایل به شرکت در این برنامه بودند تعدادی بسته فرهنگی ـ غذایی تدارک دیده است و امیدواریم بتوانیم به تعداد شهدای استان، بسته فرهنگی در سطح استان توزیع کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به جایگاه والای شهدای مظلوم کردستان ابراز داشت: کمیته خدمات رسانی قصد دارد در طول ایام الله دهه مبارک فجر 5 یادواره شهدای شهرستانی را در 5 شهرستان برگزار نماید. همچنین بازدید کارکنان کمیته امداد استان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از دیگر برنامه های کمیته خدمات رسانی در راستای کنگره 5400 شهید می باشد.

,

 

,

علی اصغر عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس و دبیر کمیته خدمات رسانی نیز با اشاره به اهتمام قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) در پیشبرد برنامه های کنگره 5400 شهید گفت: علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی ـ غذایی توسط کمیته خدمات رسانی، در نظر داریم 5400 بسته البسه و پوشاک را میان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت استان به یاد و خاطره 5400  شهید استان توزیع کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های سپاه حمایت از ذوج های جوان و تشویق جوانان به ازدواج است ابراز داشت: در نظر داریم در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید تعدادی جهیزیه بین ذوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع کنیم و برای بالا بردن حجم و تعداد جهیزیه ها نیز دست یاری به سمت ادارات کل سطح استان دراز می کنیم تا بتوانیم این برنامه فرهنگی را به شایسته ترین شکل ممکن اجرا کنیم.

,

 

,

بر اساس این گزارش، بسته های فرهنگی، غذایی، البسه و جهیزیه با مشارکت و هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و تعدادی از ادارات کل سطح استان در میان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت استان توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه