اخبار داغ

نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی:

روحانیت در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشند

روحانیت در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشند
نماینده مردم شهرستان مه ولات در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به لزوم فعال بودن روحانیون در شبکه‌های مجازی، گفت: روحانیت در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیمای مه ولات، گردهمایی روحانیون شهرستان مه ولات با حضور باستانی، نماینده شهرستانهای تربت حیدریه زاوه مه ولات و اعضای شورای تامین شهرستان صبح امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

 

,

باستانی در جمع روحانیون شهرستان مه لات گفت: دشمن در مقابل نظام تلاش زیادی نموده و ما کم  کاری زیادی داریم.

,

 

,

وی گفت: مردم انقلاب امام را پذیرفتند و با امام همراهی کردند؛ اما دشمن در جنگ هشت ساله 1000 میلیارد دلار خسارت برای ما ایجاد کرد.

,

 

,

نماینده شهرستانهای تربت حیدریه زاوه مه ولات گفت: در این جنگ مهمترین نیروهای شجاع ما هدف قرار گرفتندو بزرگان ما ترور شدند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ زخمهایی شروع شد و تا به امروز استمرار داشته است، تصریح کرد: افزایش بودجه جاری هر سال به جای بودجه عمرانی،عدم مدیریت صندوقهاو غیره مشکلاتی را بوجود آورده است.

,

 

,

باستانی گفت: پرداخت وام اشتغال یکی از اقدامات دولت جهت رفع بیکاری است.

,

 

,

در این جلسه حجت الاسلام میری امام جمعه شهرستان با اشاره به خطبه متقین خاطرنشان کرد: تقوا چه در مفهوم لغوی آن و چه در مفهوم اصطلاحی، نماد و جلوه ای از باورها و بینش ها و نگرش های انسانی است.

,

 

,

وی ادامه داد: اهل تقوا در اصل کسانی اند که اهل عقل وخرد هستند و در رفتارهای اجتماعی خویش مردمانی صالح و نیکوکارند. از این رو قرآن به حوزه رفتاری متقین اشاره می کند و می گوید: متقین کسانی هستند که اهل نیکوکاری هستند و از روی محبت و عشق به خویشان و یتیمان و بی کسان و ناتوانان از حرکت و در راه ماندگان و بندگان کمک و یاری می کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: روحانیت درفضای مجازی پاسخگوی شبهات باشند و بالا بردن ظرفتیتهاانتقاد پذیر باشیم. 

,

 

,

حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی  گزارشی از فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی را ارائه کرد و گفت در یکسال گذشته 22 عنوان عنوان فعالیت قرآنی در شهرستان مه ولات اجرا شده است که تدوین شناسنامه 130 جلسه قرآن خانگی،برگزاری 20 محفل انس با قرآن ،برگزاری سلسله جلسات آموزشی روخوانی و روانخوانی و حفظ و تفسیر و راه اندازی 5 خانه قرآن از جمله این فعالیتها میباشد.

,

 

,

وی در ادامه از اجرای 29 عنوان فعالیت فرهنگی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: این 29 عنوان فعالیتهایی از قبیل اجرای 200 گفتمان دینی نظارت و مدیریت اعتکاف و کاروانهای پیاده و برگزاری 15 هسته فرهنگی جوان و پیگیری امور مداحان و هیاتهای مذهبی واستقرار روحانی در مساجد و مدارس و ادارات متقاضی میباشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: 62 هیات 86 مسجد،90 مداح،32 امام جماعت در حال حاضر در شهرستان فعالیتهای فرهنگی و مذهبی را پیگیری میکنند.

,

 

,

فاطمی در پایان درخواست پیگیری مجدانه احداث ساختمان اداری و ساخت خانه عالم در روستاهای سلطان آباد،علی آبادعلیاو گلستان شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه