اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده عنوان کرد

نبود اعتبارات،مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام در خدابنده/کلنگ زنی احداث بیمارستان 240تختخوابی خدابنده در دهه فجر

نبود اعتبارات،مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام در خدابنده/کلنگ زنی احداث بیمارستان 240تختخوابی خدابنده در دهه فجر
نماینده مردم خدابنده در مجموع مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام در شهرستان خدابنده،نبود اعتبارات است و وضعیت دولت به لحاظ مالی خوب نیست و حال پروژه های عمرانی مساعد نیست و امید است که باتامین اعتبار این مشکلات برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق درباره پروژه های نیمه تمام شهرستان خدابنده اظهار کرد: پروژه چهار بانده کردم جاده سلطانیه خدابنده کبودرآهنگ یکی از پروژه های اصلی این شهرستان است که به صورت نیمه تمام باقیز مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

وی افزود: حدود هشت سال پیش کلنگ این پروژه به زمین زده شده است ولی متاسفانه پیشرفتی نداشته است و طی سال 95و امسال 10برابر سالهای گذشته پیشرفت فیزیکی داشته است به گونه ای که هر سال مبلغ یک میلیارد به این پروژه اختصاص داده شده بود ولی پارسال مبلغ 15 الی 20میلیارد تومان برای از عتبارات ملی استان به آن اختصاص یافت.

,

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: یکی دیگر از پروژه های نیمه تمام شهرستان خدابنده کمربندی قیدار است که یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم این شهرستان به شمار می رود و در حال حاضر نصف این راه آسفالت شده است و پس از اتمام فصل سرما ادامه مسیر نیز آسفالت می شود.

,

وی با بیان اینکه دیگر پروژه نیمه تمام ملی در شهرستان خدابنده نداریم افزود: امید است مسئولان استانی و شهرستانی به وعده های خودشان عمل کنند و هر چه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد و گامی برای پیشرفت این منطقه بر داریم.

,

بیگدلی اضافه کرد: پروژه احداث بیمارستان 240تختخوابی خدابنده نیز در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود و اقدامات اولیه شامل نقشه م ومطالعات انجام شده است و در حال عقد قرارداد با پیمانکار هستیم تا بتوانیم با احداث این بیمارستان بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم این منطقه را مرتفع کنیم.

,

وی افزود: در مجموع مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام در کل کشور و استان و شهرستان خدابنده،نبود اعتبارات است و وضعیت دولت به لحاظ مالی خوب نیست و حال پروژه های عمرانی مساعد نیست و امید است که باتامین اعتبار این مشکلات برطرف شود.

,

بیگدلی اضافه کرد: یکی از مشکلات مردم شهرستان خدابنده گازرسانی به روستاها است و گازرسانی به هفت شهر این شهرستان به پایان رسیده است و 60درصد کار گازرسانی به روستاها نیز انجام شده است و امید است 30روستای دیگر نیز تا دهه فجر امسال گازرسانی شود و گازرسانی مابقی روستاها نیز تا اخر سال97 به اتمام برسد.

,

وی افزود: آبرسانی شرب به روستاها نیز از دیگر مشکلات و خواسته مردم خدابنده است و با وزیر نیرو و معاونان وی جلساتی داشته ایم و قول داده اند که اعتبار ملی خوبی در اواخر سال بعد در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم مشکل این مردم را نیز حل بکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه