اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن:

کمیته بسیج ۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر برگزار می کند

کمیته بسیج ۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر برگزار می کند
فرمانده سپاه بروجن گفت: امسال کمیته بسیج ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کیهانی، ایام دهه فجر را زمان بزرگداشت و تکریم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: وفاداری ملت ایران با حضور پر شور در تمامی عرصه ها برای دشمنان نظام ثابت شده است.

وی با بیان این که قطار انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت به جلو است، تصریح کرد: صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان از مهمترین دستاوردهای نظام است که نمونه آن در برخی کشورهای جهان مشخص است.

کیهانی به تشریح برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه عکس ، مراسم نور افشانی در شب انقلاب، برگزاری رژه موتوری، یادواره شهدای دانش آموزی منطقه گندمان، جشن انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب توسط بسیج دانش آموزی در سطح مدارس از مهمترین برنامه های کمیته بسیج در بروجن است.

وی افزود: مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، راهپیمایی 22 بهمن، نسشست های بصیرتی، برگزاری صبحگاه سراسری در طول دهه فجر توسط بسیج دانش آموزی پاسداران عفت بروجن و برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های کمیته بسیج در دهه مبارک فجر است.

کیهانی گفت: نشست های روشنگری، مسابقات ورزشی، شب خاطره، برپایی ایستگاه سلامت و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه هایی است که امسال دهه فجر در شهرستان بروجن برگزار می شود.

فرمانده سپاه بروجن افزود: حضور گسترده مردم در این برنامه ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند و باعث یاس دشمن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه