اخبار داغ

مادر شهید حمید انبارکی:

روحیه ایثارگری و گذشت را از همان کودکی در فرزندم می دیدم

روحیه ایثارگری و گذشت را از همان کودکی در فرزندم می دیدم
مادر شهید حمید انبارکی گفت: از همان دوران کودکی شهید حمید دل مهربان و روحیه ایثارگری داشت و همیشه برای حضور در جبهه و رشادت رزمندگان دلسوزی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مادر شهید حمید انبارکی در مورد بازگشت پیکر فرزندش پس از 29 سال در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: حمید انبارکی گرچه موقع شهادت 16 سال داشت ولی از همان 10 سالگی عاشق جبهه و جهاد بود و می خواست در میدان نبرد حضور یابد تا جایی که در یازده سالگی برای آموزش مقدماتی جبهه در شهرستان دیر حضور یافت رفت و دوره 45 روزه را طی کرد که پس از آن مدام به دنبال حضور در جبهه  آرزویش شسرنگونی دشمنان نظام و صدام خوانخوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

مادر شهید انبارکی ادامه داد: شهید در کنار علاقه به جنگ و جهاد به تحصیل هم علاقه مند بود و از همان موقع حضور در جبهه  کتابهایش نیز یار و همراهش بودند و در مناطق عملیاتی و به کمک معلمین دلسور حاضر در جنگ همچون شهید قدرتیان کتابهای خود را مرور می کرد و بعد از مدتی از جبهه بر می گشت در مدرسه رزمندگان حضور می یافت و امتحان می داد.

,

, ,

وی اظهار کرد: برای بار آخر  که می خواست به جبهه برود به من گفت مادر شاید بروم و دیگر برنگردم، وقتی پسرم به جبهه رفت خیلی انتظارش کشیدم که برگردد تا اینکه تیرماه سال ۶۷ خبر شهادت حمید را آوردندولی قطعی نمی گفتند یکی می گفت شهید شده و دیگری می گفت اسیر شده و بعد از آن دیگر منتظر برگشتش نبودم  و می گفتم من پسرم حمید را برای خدا دادم دیگر جسدش را برای چه می خواهم.

,

مادر شهید انبارکی در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: بعد از ۲۹سال که خدا پسرم رو بهم برگردونده است خیلی خوشحال هستم و خدا را شکر می کنم که حمیدم برگشته است.

,

مادر شهید حمید انبارکی در پایان تصریح کرد: از مردم خوب تنگستان که در تشییع پسرم شرکت کردند تشکر می کنم و از خدا می خواهم که سلامتی را به همه آنها عطا کند، از مردم می خواهم پیرو خط شهدا و پشتیبان ولایت فقیه باشند و از خواهران می خواهم حجاب خودشان را حفظ کنند و نگذارند دشمن این حجاب را از آنها بگیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه