اخبار داغ

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

هیچ قدرتی برای کنترل فضای مجازی در کشور نیست/ضرورت آموزش ادبیات رسانه ای برای بانوان

هیچ قدرتی برای کنترل فضای مجازی در کشور نیست/ضرورت آموزش ادبیات رسانه ای برای بانوان
حجت الاسلام و المسلمین صحت قول با تاکید بر اینکه باید یک حساب ویژه برای فضای مجازی در جامعه ایجاد کرد،گفت:متاسفانه هیچ قدرتی برای کنترل فضای مجازی در کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ناب نیوز ،حجت‌الاسلام و المسلمین احمد صحت‌قول مدیرکل امور فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در همایش استانی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمان گفت: همواره نوع نگرش مردم نسبت به حوزه انسانی بوده و هیچ وقت مردم ما به‌دنبال حزب و گروه نبودند و این افراد بودند که بر روی مردم اثرگذار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی به‌گونه ای عمل کرده که به هر فردی هویت اجتماعی داده‌اند ،تصریح کرد: ما باید افرادی را تربیت کنیم که بتوانند اثر خوبی در جامعه داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین صحت قول  با تاکید بر اینکه باید یک حساب ویژه برای فضای مجازی در جامعه ایجاد کرد ، ادامه داد:متاسفانه هیچ قدرتی برای کنترل فضای مجازی در کشور نیست.

,
,

این مقام مسئول عنوان کرد:بستن و فیلتر فضای مجازی هم امکان ندارد در این راستا ما باید سواد خود را در این زمینه افزایش داده و تقویت کنیم.

,


وی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین عضو نهاد خانواده زنان هستند گفت:زنان باید ادبیات رسانه‌ای را آموزش ببینند و از تهدیدات و ویژگی‌های این فضا آشنا شوند.

,
,

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حوزه جدیدی که ایجاد شده بستر یک جامعه غیررسمی است و اگر نخواهیم به صور رسمی وارد شویم عده‌ای غیررسمی این فضا را در دست می‌گیرند، اظهار کرد:حضور زنان در شبکه‌های اجتماعی حدود دو برابر و نیم مردان است و مردها نشان دادند آنچنان توجهی به فضای مجازی ندارند.

,


حجت الاسلام و المسلمین صحت قول متذکر شد:دشمن در حال تغییر سبک زندگی جامعه با ادبیات خودش است و  همه مردم پای منبر و مسجد نیستند و استفاده از ابزار رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یک فرصت است که دیگر مردم نیز تحت فضای رسمی قرار بگیرند.

,
,

این مقام مسئول ادامه داد: باید روش ادبیاتی خود را برای گفتمان با جوان امروزی تغییر دهیم چرا که سرعت تکنولوژی آنقدر بالا رفته که تقریبا غیرکنترل شده است.

,

وی ضمن تأکید بر اینکه متاسفانه رسانه رسمی ما نیز هنوز با ادبیات گذشته برای نسل جوان حرف می‌زند و فقط جمعیت رسمی کشور را می‌بیند، ابراز کرد: زمان کلی گویی گذشته و تنوع طلبی یک نعمت است که خدا در فطرت انسان گذاشته است.

,

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد:باید ادبیات رسانه‌ای را تغییر داده زاویه دید خود را عوض کنیم تا بتوانیم در جوانان نفوذ کنیم و اینکه بعضی مبلغین در کشور چهره می‌شوند و قشر زیادی از جامعه آنها را قبول دارند به این دلیل است که ادبیات خود را تغییر دادند.

,

حجت الاسلام و المسلمین صحت قول در پایان خاطر نشان کرد:فضای مجازی، فضای حقیقی و واقعی را به هم ریخته و سرگرمی‌های کاذب به وجود آورده است  بر همین اساس نباید از ادبیات روز جامعه فرار کنیم بلکه باید در آن قرار گرفت تا بتوانیم آن را کنترل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه