اخبار داغ

فرماندار طرقبه- شاندیز خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مدرسه در اراضی مسکن مهر شاندیز

اختصاص ۲۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مدرسه در اراضی مسکن مهر شاندیز
فرماندار طرقبه- شاندیز ضمن اشاره به وضعیت کمبود مدرسه و کلاس درس در شهرستان طرقبه- شاندیز، گفت: ۲۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مدرسه در اراضی مسکن مهر شاندیز اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز ظهر امروز در جمع مدیران آموزشگاه های مدارس شهرستان ضمن اشاره به وضعیت کمبود مدرسه و کلاس درس در شهرستان طرقبه شاندیز، گفت: ۲۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مدرسه در اراضی مسکن مهر شاندیز اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز؛,

 

,

وی افزود: بر اساس مصوبه شورا مقرر شد کارگروهی تخصصی تشکیل شده و ادارات و ارگان های ذیربط با همکاری یکدیگر برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی طرح هایی آماده و اجرا کنند.

, .,

 

,

فرماندار طرقبه- شاندیز با بیان اینکه با همکاری شهرداری محترم طرقبه، بنا شد کار تکمیل پروژه استخر طرقبه ادامه پیدا کند بر مستندسازی املاک آموزش و پرورش شهرستان تأکید داشت و افزود: خواستار تسریع در روند گرفتن سند برای املاک آموزش و پرورش شهرستان هستیم و از ادارات ذیربط نیز درخواست همکاری بیشتر در این امر را داریم.

, .,

 

,

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان آمادگی دارد برای ساخت یک واحد مدرسه نه کلاسه در مسکن مهر شاندیز اقدام کند.

, .,

 

,

حسینی با بیان اینکه متاسفانه از مجموع ۱۴۰ ملک آموزش و پرورش، کار مستندسازی ۱۸ مورد از این املاک انجام شده است خاطرنشان کرد: خواستار تسریع در تحویل زمین آموزشی اختصاص یافته در مسکن مهر هستیم.

,

 

,

وی کار مستندسازی املاک در شهرستان طرقبه شاندیز را دارای حساسیت ویژه دانست و از مسئولین امر خواستار توجه ویژه و کمک به آموزش و پرورش برای تسریع و تکمیل و تحویل سندهای املاک شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه