اخبار داغ

رئیس اداره مراوه تپه:

انقلاب اسلامی دارای رهبر دینی و برخاسته از متن مردم است

انقلاب اسلامی دارای رهبر دینی و برخاسته از متن مردم است
رئیس اداره مراوه تپه گفت: انقلاب اسلامی دارای رهبر دینی ، مردمی مومنِ ولایی و برخاسته از متن مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش طوبی گلستان، حجت الاسلام ایوب ممشلی از برگزاری کمیته های مساجد و تشکلهای دینی ، فرهنگی ، قرآنی و مراسم ستاد دهه فجر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با حضور چند تن از روحانیون و مسئولین ادارات خبر داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجت الاسلام ممشلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و تبریک ایام ا... دهه فجر و خیر مقدم به مدعوین، در خصوص صفات حضرت زینب کبری ،مطالبی را بیان کرد و اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) عالمه غیر معلمه است . زینب کبری (س) ، مادر شهید ، خواهر شهید ، عمه شهید و عقیله بنی هاشمی است که یکی از صفات بارز آن بانوی مکرمه را صبر دانست و همه ما از این بزرگواران باید درس بگیریم و در زندگی الگوی خودمان قرار دهیم .

,

وی در ادامه در خصوص اهمیت انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی دارای رهبر دینی، مردمی مومن و ولایی، برخاسته از متن مردم دانست که توانست دودمان شاهنشاهی را برچیند و جمهوری اسلامی را به پیروزی برساند .

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان در خصوص اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی در مساجد و ادارات ، یادآور شد این برنامه ها باید بصورت منسجم و متنوع باشد تا دین خودمان را نسبت به انقلاب و امام خمینی ( ره ) و شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی ادا نماییم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه