اخبار داغ

با کمک خیران انجام خواهد شد:

اعلام آمادگی خیریه بقیه الله برای کمک به بیماران دیالیزی شهر درچه/ بانوان نیکوکار خمینی شهر تقدیر می شوند

اعلام آمادگی خیریه بقیه الله برای کمک به بیماران دیالیزی شهر درچه/ بانوان نیکوکار خمینی شهر تقدیر می شوند
مدیر عامل خیریه حضرت بقیه الله شهرستان خمنی شهر، گفت: با کمک خیران شهر آمادگی دارد، ۱۰ دستگاه دیالیز برای خدمت به بیماران کلیوی شهر درچه خریداری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر عامل خیریه بقیه الله در گفتگو با درچه نیوز اظهار کرد: این خیریه سال ۱۳۷۵ کار خود را در شهرستان خمینی شهر با پنج دستگاه دیالیز آغار کرد و در حال حاضر با ۱۶ دستگاه دیالیز در خدمت بیماران دیالیزی شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

قدیر علی مختاری در مورد بیماران تحت پوشش عنوان کرد: دو هزار بیمار تحت پوشش خیریه بقیه الله قرار دارند که همه بیماران خاص و سرطانی شهرستان بوده و بیش از 100 نفر از این بیماران که دارای بیماری های پیوند کلیه، دیالیز، ام اس و سرطان ساکن شهر  درچه هستند و تحت پوشش این خیریه قرار دارند.

,

مختاری افزود: برای بیماران خاص، هزینه های زیادی می شود که از عهده بیمار و خانواده آنان خارج است و باید همه جامعه دست به دست هم داده تا حدودی از مشکلات و دردهای این بیماران کاسته شود.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درچه نیوز در مورد  اقدام خیریه بقیه الله، برای بیماران دیالیزی شهر شاهد نمونه کشور گفت: این خیریه آمادگی دارد با همکاری علوم پزشکی و خیران شهر درچه ابتدا با 10 دستگاه دیالیز در خدمت بیماران دیالیزی شهر درچه باشد.

,

مختاری افزود: برای بخش دیالیز یک پزشک متخصص کلیه و به ازای هر چهار تخت یک پرستار متخصص مورد نیاز است و این کار باید در سه نوبت از صبح تا ۱۲ شب انجام شود.

,

وی گفت: متاسفانه تعدادی بیمار خانم مبتلا به ام اس وجود دارند که هزینه داروی آنان رایگان است ولی در بحث مشاوره و حمایت خانواده، ضرورت داشت این خیریه وارد عمل شود و با مراجعه پزشک و پرستار و بازدید از این بیماران در منزل مشاوره ، راهنمایی و کمک مالی و معنوی خود را انجام دهد که در حال رسیدگی و انجام است.

,

کاظم نادی مدیر روابط عمومی انجمن نیز از برگزاری همایش و نکوداشت بانوان خیر در روز سوم بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در شهرستان خبر داد و گفت: بانوان شهر درچه هم در این نکوداشت حضور دارند و امیدواریم سال آینده برگزاری نکوداشت را در شهر درچه داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه